بهترین بیمه تکمیلی را بشناسیم

انتخاب بهترین بیمه تکمیلی:

وقتی صحبت از بهترین بیمه تکمیلی به میان می‌آید، یعنی باید اطلاعات دقیقی در خصوص انواع بیمه‌های درمان تکمیلی بدست آورد. در اکثر مواقع، عوامل تاثیر گذار و دارای اهمیت برای هر بیمه شده متفاوت بوده و می‌بایست آن‌ها را شناسایی نموده تا بر اساس نیاز و خواسته خود ارزان‌ترین بیمه تکمیلی و بهترین بیمه درمانی را انتخاب نمود.

بیمه تکمیلی

بهترین بیمه تکمیلی را با مشاوره رایگان بیمه تکمیلی نیکسا درمان بشناسید، فرم درخواست مشاوره را تکمیلی نمایید.

کدام شرکت‌ها، بهترین بیمه تکمیلی را ارائه می کنند؟

شرکت‌های بیمه گر وظیفه ارایه انواع خدمات بیمه‌ای در قالب انواع بیمه اشخاص، بیمه اموال، انواع بیمه‌های مسئولیت مدنی، بیمه مهندسی و بیمه های خاص را دارند که رشته بیمه درمان تکمیلی زیر مجموعه بیمه‌های اشخاص بوده و به طریق بیمه تکمیلی گروهی و بیمه تکمیلی خانواده تقسیم می شوند.
اما اکثر شرکت‌های بیمه‌ای خدمات بیمه درمان تکمیلی خود را معطوف به بیمه تکمیلی گروهی نموده اند. که از بهترین آن‌ها، شامل بیمه تکمیلی ایران، بیمه تکمیلی سامان، بیمه تکمیلی پاسارگاد، بیمه تکمیلی پارسیان و بیمه تکمیلی تامین اجتماعی می باشد. ولی برخی شرکت‌های بیمه در خصوص بیمه تکمیلی انفرادی و بیمه تکمیلی خانواده نیز فعالیت می کنند. و بهترین آن شرکت‌ها، بیمه تکمیلی سامان، بیمه تکمیلی انفرادی sos، بیمه تکمیلی انفرادی ملت و بیمه تکمیلی انفرادی آسماری است. که سبد خدمات بیمه‌ای خود را در حوزه بیمه درمان تکمیلی علاوه بر ارائه خدمات بیمه درمان گروهی به بیمه تکمیلی انفرادی و بیمه تکمیلی خانواده گسترش داده اند.

چگونه بهترین بیمه تکمیلی را بشناسیم؟

یافتن بهترین بیمه تکمیلی نیاز به بررسی طرح‌ها، قیمت و شرایط بیمه تکمیلی دارد که در جدول ذیل به ۴ عامل از موثرترین عوامل تعیین بهترین بیمه درمان اشاره خواهد شد.

قیمت بیمه تکمیلی:

قطعا وجود طیف متنوعی از قیمت و هزینه بیمه تکمیلی برای انتخاب بهترین بیمه درمان تکمیلی موضوعی غیر قابل انکار است. بطوریکه متقاضی بیمه درمان تکمیلی می تواند با توجه به شرایط اقتصادی خود نسبت به انتخاب بیمه درمان تکمیلی خود اقدام نماید. بسیاری از شرکت‌های بیمه گر تعدد قیمت‌ها و حق بیمه‌های خود را به منظور مدیریت بیشتر، محدود می کنند. اما وجود تنوع در هزینه بیمه‌ درمان تکمیلی امکان انتخاب برای متقاضی بیمه درمان تکمیلی ساده‌تر خواهد شد.

قیمت بیمه تکمیلی عامل تاثیر گذار در انتخاب بهترین بیمه درمانی

بهترین بیمه تکمیلی را با مشاوره بیمه تکمیلی نیکسا درمان بشناسید، فرم درخواست مشاوره را تکمیلی نمایید.

بهترین بیمه تکمیلی

تعهدات بیمه تکمیلی:

تعهدات بیمه تکمیلی، یکی از مهمترین عوامل موثر در انتخاب بهترین بیمه تکمیلی که می بایست متقاضیان بیمه تکمیلی به آن آگاه باشند، تعهدات بیمه تکمیلی است که در زمان درمان بیماری، حائز اهمیت است.
هرچه تعهدات بیمه درمان تکمیلی بیشتر باشد. هزینه قابل دریافت از شرکت بیمه بابت هزینه‌های درمانی بیشتر خواهد بود. همچنین حق انتخاب برای متقاضی بیمه درمان تکمیلی افزایش می یابد.
تعهدات بیمه تکمیلی می تواند بابت پوشش‌های مختلف بیمه ای متفاوت باشد. بطوریکه بیمه شده می تواند بر اساس نیاز خود از تعهدات متفاوتی برای پوشش‌های بیمه تکمیلی استفاده نموده تا بهترین بیمه تکمیلی را بدرستی شناسایی کند.

انتخاب تعهدات بیمه تکمیلی:

انتخاب تعهدات بیمه تکمیلی، برای بیمه تکمیلی انفرادی، بیمه تکمیلی خانواده و بیمه تکمیلی گروهی متفاوت است. در قرارداد‌های بیمه تکمیلی گروهی، شرکت‌ها یا همان بیمه گذارها با توجه به درخواست پرسنل یا نظر مدیران شرکت تابعه خود، نسبت به انتخاب تعهدات بیمه تکمیلی و پوشش‌های آن اقدام کرده و پیشنهاد بیمه‌ای را به شرکت بیمه مورد نظر ارسال کرده. تا امکان سنجی آن بر اساس آئین نامه ۷۴ بیمه مرکزی صورت پذیرد. زیرا محدودیت‌هایی برای نسبت تعهدات در بیمه تکمیلی گروهی در بیمه مرکزی وجود دارد.

در قرارداد‌های بیمه تکمیلی انفرادی و بیمه تکمیلی خانواده، عموما طرح‌های بیمه تکمیلی بصورت پیش فرض در اختیار متقاضیان بیمه تکمیلی قرار می گیرد. و شخص می بایست بر اساس طرح‌های موجود نسبت به خرید بیمه تکمیلی اقدام نماید. 

تعهدات بیمه تکمیلی عامل تاثیر گذار در انتخاب بهترین بیمه تکمیلی

بهترین بیمه تکمیلی را با مشاوره بیمه تکمیلی نیکسا درمان بشناسید، فرم درخواست مشاوره را تکمیلی نمایید.

بهترین بیمه تکمیلی

پوشش‌های بیمه تکمیلی:

 پوشش‌های بیمه تکمیلی، قدرت انتخاب متقضای بیمه تکمیلی را افزایش می دهد. بطوریکه گستردگی طیف پوشش‌های بیمه تکمیلی می تواند امنیت خاطر برای متقاضی بیمه تکمیلی ایجاد نماید. زیرا هر چقدر تعداد پوشش‌های بیمه تکمیلی و تنوع آن بیشتر باشد. بیمه شده می تواند بابت درمان بیماری‌های بیشتری از بیمه تکمیلی خود استفاده نماید.

پوشش‌های بیمه تکمیلی، بر اساس آئین نامه ۷۴ بیمه مرکزی و صرفا بر اساس آن، قابل ارائه است. لیکن شرکت‌های بیمه گر با دریافت حق بیمه بر اساس نوع پوشش‌های بیمه تکمیلی و تعهدات آن نسبت به ارائه نرخ یا قیمت بیمه تکمیلی اقدام می نمایند.

معرفی برخی از پوشش‌های بیمه تکمیلی:

پوشش‌های بیمه تکمیلی مانند هزینه‌های بستری، جراحی، شیمی درمانی، پاراکلینیکی ها مانند انواع تست، اسکن، MRI، آزمایشات پزشکی مانند آزمایش خون، ویزیت و دارو، دندانپزشکی، جراحی های مجاز سرپایی، هزینه آمبولانس، لیزیک و لازیک، نازایی، زایمان، سمعک، رفع عیوب انکساری (کسری نمره چشم) و غیره می باشد.
انتخاب پوشش‌های بیمه تکمیلی نیز مانند تعهدات بیمه تکمیلی در بیمه درمان تکمیلی انفرادی و بیمه درمان تکمیلی خانواده متفاوت بوده و شرایط انتخاب را برای یافتن بهترین بیمه درمان متفاوت می کند.

برای خرید بیمه تکمیلی گروهی، بیمه گذار درخواست خود را بر اساس پوشش‌ها و تعهدات مورد نظر به شرکت بیمه گر ارائه کرده و بر اساس آن قیمت بیمه تکمیلی گروهی اعلام می شود.
برای خرید بیمه تکمیلی انفرادی یا خرید یمه تکمیلی خانواده می بایست متقاضی بیمه تکمیلی طرح بیمه‌ای خود را بر اساس طرح‌های معرفی شده انتخاب و نسبت به تکمیل فرم‌های مربوطه اقدام نماید.

پوشش های بیمه تکمیلی عامل تاثیر گذار در انتخاب بهترین بیمه تکمیلی

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی:

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی، یکی دیگر از عوامل موثر و قابل توجه متقاضیان بیمه درمان برای یافتن بهترین بیمه تکمیلی است. داشتن مراکز درمانی متعدد در زمینه‌های مختلف از قبیل بیمارستان‌ها، مراکز تصویر‌برداری، آزمایشگاه‌ها، کلینیک‌ها و غیره می باشد. همچنین پراکندگی مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت های بیمه نیز در سطح شهر و استان‌ها عاملی تسهیل کننده برای دریافت خدمات درمانی توسط بیمه شدگان می باشد. لیکن پیش از انتخاب بیمه درمان تکمیلی می بایست مراکز درمانی طرف قرارداد را کنترل نمود.

تعدد مراکز درمانی عامل تاثیر گذار در انتخاب بهترین بیمه تکمیلی

لیست برخی از بهترین مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سامان:

نام مرکزآدرس
بیمارستان عرفانسعادت آباد
بیمارستان مردمپیروزی
بیمارستان میلادبزرگراه همت
بیمارستان پارسبلوار کشاورز
بیمارستان محب کوثریوسف آباد
بیمارستان بهمنشهرک غرب
بیمارستان صارمشهرک اکباتان
بیمارستان شهریارآذربایجان
بیمارستان پارسیانسعادت آباد
بیمارستان سورناشیخ هادی
تهران کلینیکقائم مقام فراهانی
مرکز جراحی محدود شقایقیوسف آباد
مرکز جراحی محدود سلامت غربمیدان آزادی
مرکز فیزیوتراپی اریکه سلامتصادقیه
مرکز فیزیوتراپی آرزومطهری
مرکز فیزیوتراپی شمسمهر آباد جنوبی
مرکز فیزیوتراپی آرزوی سعادتسعادت آباد
مرکز فیزیوتراپی آرویناتهرانپارس
مرکز فیزیوتراپی آرمانمیدان ونک
مرکز پزشکی هسته ای دکتر محمد کریمیپاسداران
مرکز پزشکی هسته ای کوثرپاسداران
مرکز پزشکی هسته ای سیناتوحید
مرکز تصویر برداری پایتختمیرداماد
مرکز تصویر برداری سینا اطهرمیدان قدس
مرکز تصویر برداری گامانایف ایرانظفر
مرکز تصویر برداری نسیم اطهرمطهری
مرکز چشم پزشکی نورمطهری
مرکز چشم پزشکی نوین دیدگانبهشتی
مر کز چشم پزشکی بصیرجمالزاده
مرکز چشم پزشکی ایرانیانپاسداران
دندانپزشکی ایران طبشیخ بهائی
دندانپزشکی لالهجنت آباد
دندانپزشکی فرجامتهرانپارس
آزمایشگاه دانشطالقانی
آزمایشگاه آرامشسعادت آباد
آزمایشگاه مدیکالمیدان امام حسین
آزمایشگاه پارسهمیدان صادقیه

جهت مشاهده بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سامان، لینک ذیل را کلیک کنید.

فرانشیز Franchise بیمه تکمیلی:

فرانشیز که معادل لاتین آن Franchise در ادبیات بیمه استفاده می شود و به عنوان یکی از شاخص‌های انتخاب بهترین بیمه تکمیلی شناخته می شود. فرانشیز مبلغی است که بیمه گذار می بایست بابت هر خسارت پرداخت نماید. در ضمن فرانشیز در رشته‌های مختلف بیمه‌ای با شرایط متفاوتی وجود دارد. به بیان ساده تر فرانشیز را سهم بیمه شده از هر خسارت می نامند.

میزان فرانشیز بر اساس عرف بیمه‌ای از ۱۰ تا ۳۰ درصد تعیین می شود و از آنجاییکه بیمه درمان تکمیلی به دنبال پرداخت هزینه‌های درمانی افراد می باشد. لیکن هرچه میزان آن کمتر باشد، بیمه شده سهم کمتری را شخصا پرداخت می نماید.

میزان فرانشیز بیمه تکمیلی عامل تاثیر گذار در انتخاب بهترین بیمه تکمیلی

شرایط پرداخت بیمه تکمیلی:

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت‌ها وجود تنوع در شرایط پرداخت بیمه درمان تکمیلی می تواند تصمیم گیری را برای انتخاب بهترین بیمه تکمیلی آسان نماید. لیکن شرکت‌های بیمه گر با ارائه شرایط اقساط بیمه درمان تکمیلی تلاش می کنند تا سهولت پرداخت برای خرید بیمه تکمیلی را ایجاد گردد.

بر اساس عرف بیمه‌ای، بیمه درمان گروهی دارای شرایط اقساط ماهیانه می باشد ولی در خصوص بیمه تکمیلی انفرادی یا بیمه تکمیلی خانواده شرایط متفاوت بوده. و با توجه به تعداد نفرات و طرح بیمه‌ای انتخابی می توان شرایط پرداخت بیمه درمان تکمیلی را از طریق اقساط کوتاه مدت لحاظ نمود.

شرایط پرداخت بیمه تکمیلی عامل تاثیر گذار در انتخاب بهترین بیمه تکمیلی

بهترین بیمه تکمیلی

دوره انتظار بیمه تکمیلی:

دوره انتظار بیمه درمان تکمیلی، از عواملی است که برای انتخاب بهترین بیمه درمان موثر است زیرا در این مدت بیمه گر تعهدی به پرداخت خسارت نداشته و در واقع بیمه شده نمی تواند از خدمات بیمه درمان تکمیلی خود استفاده نماید. همچنین دوره انتظار بابت پوشش‌های مختلف بیمه‌ای متفاوت است.

دوره انتظار در قراردادهای بیمه درمان گروهی، بسته به تعداد بیمه شدگان و یا سابقه بیمه درمانی بدون انقطاع متفاوت است. و تحت شرایطی به هیچکدام از تعهدات بیمه‌ای دوره انتظار تعلق نمی گیرد. اما در بیمه درمان تکمیلی انفرادی و بیمه درمان تکمیلی خانواده با توجه به نوع ریسک سنجی، در پوشش‌های بیمه‌ای نظیر پوشش زایمان یا نازایی و غیره، دوره انتظار لحاظ خواهد شد. که در صورت تمدید بدون انقطاع بیمه تکمیلی، هزینه‌ها قابل پرداخت خواهد بود.

دوره انتظار بیمه تکمیلی عامل تاثیر گذار در انتخاب بهترین بیمه تکمیلی

بهترین بیمه تکمیلی را از کجا بخریم؟

یکی از مهمترین سوال‌هایی که افراد در زمان خرید هر چیزی به ذهنشان خطور می کند، یافتن بهترین ارائه کننده آن است که دلیل آن یافتن بهترین مرکز برای خدمات دهی می باشد تا با خیال آسوده‌تری خرید خود را نهایی کنند، زیرا خدمات پس از فروش و یا اطمینان از بهترین عرضه کننده خدمت، نگرانی خرید را کاهش می دهد.قطعا در زمان خرید بیمه تکمیلی نیز این موضوع اهمیت بسیار بیشتری خواهد داشت، زیرا قرار است از طریق بیمه تکمیلی هزینه‌های درمانی خود را کاهش داده و آن را مدیریت نماییم، بنابریم یافتن شرکت بیمه خوب برای بیمه تکمیلی و یا نمایندگی بیمه خوب برای بیمه تکمیلی بسیار حساس خواهد بود، در حال حاضر کلیه شرکت‌های بیمه، بیمه درمان تکمیلی را در قالب بیمه تکمیلی انفرادی و بیمه تکمیلی گروهی ارائه می کنند و بر اساس تعهدات مورد نیاز بیمه گذار حق بیمه درمان تکمیلی را اعلام می کنند.

در زمان یافتن محلی که خرید بهترین بیمه تکمیلی را از آنجا انجام دهیم، می بایست به به موارد ذیل توجه کنیم.

  • شرکت بیمه ارائه کننده بیمه تکمیلی، دارای توانگری مالی بالا و مورد تائید بیمه مرکزی باشد.
  • بطور مثال شرکت بیمه سامان دارای توانگری ۱ مالی (بالاترین سطح توانگری مالی) بر اساس تائید بیمه مرکزی می باشد.
  • شرکت بیمه تعهدات بیمه تکمیلی مناسب با خواسته بیمه شده را ارائه نماید.
  • شرکت بیمه قیمت مناسبی را بر اساس تعهدات بیمه درمان درخواستی متقاضی ارائه نماید.
  • انتخاب نماینده بیمه معتبر، از طریق تائید کد نمایندگی از شرکت بیمه مورد نظر.
  • یافتن بهترین نمایندگی بیمه برای خرید بیمه تکمیلی، بهترین از لحاظ قدمت فعالیت نمایندگی، تعداد بیمه شدگان، درجه و رتبه نمایندگی، محل دفتر نمایندگی و از همه مهمتر داشتن تیم فنی و پشتیبانی جهت ارائه خدمات پرداخت خسارت برای بیمه شدگان می باشد که در زمان پاسخ به سوال بهترین بیمه تکمیلی را از کجا بخریم راهگشای متقاضیان بیمه تکمیلی خواهد بود.

ارزان‌ترین بیمه تکمیلی کدام است؟

امروزه با توجه به افزایش هزینه‌های زندگی و همچنین لزوم کنترل هزینه‌های سلامتی، یافتن و شناسایی ارزانترین بیمه‌ تکمیلی یکی از مهمترین اقداماتی است که هر شخص می بایست انجام دهد.
توجه به پوشش‌های بیمه تکمیلی و طرح‌های بیمه تکمیلی عوامل بسیار مهمی است که قبل از شناسایی ارزان‌ترین بیمه تکمیلی می بایست به آن پرداخته شود، بنابراین صرفا توجه به قیمت بیمه تکمیلی صحیح نخواهد بود.
طیف گسترده‌ای از طرح‌های بیمه تکمیلی با تعهدات و پوشش‌های بیمه تکمیلی وجود دارد که افراد می توانند با احتساب شرایط پرداخت و طرح مورد نظر خود نسبت به انتخاب و خرید بیمه تکمیلی اقدام نمایند.

ارزان ترین بیمه تکمیلی بهترین بیمه تکمیلی نیست

بهترین بیمه تکمیلی بدون سقف | بیمه تکمیلی با پوشش کامل و ۱۰۰٪ درصدی:

یکی از خواسته‌های متقاضیان بیمه تکمیلی یا جویندگان بهترین بیمه درمان تکمیلی، داشتن بیمه ای با پوشش‌های کامل و ۱۰۰٪ درصدی است، بطوریکه بیمه تکمیلی مورد نظرشان مانند بیمه تکمیلی بانک، بیمه تکمیلی شرکت نفت یا بیمه تکمیلی نیروهای مسلح، پوشش‌های بدون سقف ارائه نماید.
اگرچه در گذشته بیمه درمان تکمیلی بدون سقف نیز توسط شرکت‌های بیمه ارائه می شد، اما تقریبا از شروع سال ۱۳۹۸ با توجه به توصیه‌های بیمه مرکزی و سندیکای بیمه گران، زین پس شرکت‌ها بیمه تکمیلی بدون سقف و ۱۰۰٪ درصدی را ارائه نمی کنند.

بیمه تکمیلی با تعهدات بالا به جای بیمه تکمیلی بدون سقف

بیمه تکمیلی با پوشش کامل و ۱۰۰٪ درصدی، از آنجاییکه ضریب خسارت شرکت‌های بیمه را بالا برده و آن‌ها را در ارائه تعهدات‌شان دچار مشکل خواهد کرد ارائه نمی شود، اما می توان بیمه تکمیلی با تعهدات بالا را جایگذین مناسبی برای آن در نظر گرفت.
یکی از دلایلی که گاها بیمه تکمیلی بدون سقف به زیان بیمه شده است، داشتن پوشش بیمه تکمیلی بدون سقف برای دندانپزشکی است، اگر چه داشتن این پوشش حق بیمه بالایی دارد و برای شرکت بیمه به لحاظ ریالی جذاب است، اما برای بیمه شده بیشتر از منفعت، ضرر ایجاد می کند چرا که هزینه‌های زیاد دندانپزشکی در اکثر مواقع مربوط به ایمپلنت دندان، بلیچینگ دندان، جراحی لثه و بسیاری از امور زیبایی دندان است که در بیمه تکمیلی دندانپزشکی پرداخت نمی شود و در عمل داشتن پوشش درمان بدون سقف به غیر از هزینه، منافعی برای بیمه شده به همراه نخواهد داشت.

جبران ۱۰۰% درصدی هزینه های درمان با انتخاب و راهنمایی صحیح

بیمه تکمیلی با تعهدات بالا، در بسیاری از مواقع اگر بدرستی انتخاب شده باشد می تواند تا ۱۰۰٪ درصد هزینه‌های درمانی را جبران و پرداخت نماید، بطوریکه اگر شخص به مرکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه مراجعه و از دفترچه بیمه گر پایه استفاده نماید، همچنین بیمه تکمیلی با تعهدات بالا را خریداری کرده باشد در بسیاری از مواقع تمام هزینه‌های درمانی خود را از طریق دریافت می نماید و در عمل نیازی به پرداخت هزینه‌های گزاف برای خرید بیمه تکمیلی بدون سقف وجود نخواهد داشت.

کدام بیمه تکمیلی انفرادی بهتر است؟

بیمه تکمیلی انفرادی، به عنوان یک خدمت بیمه‌ای که در قالب بیمه تکمیلی خانواده ارائه می گردد، خدمتی است مورد نیاز و توجه افرادی که دارای شغل شخصی (کارفرما) بوده و یا برای شرکت‌های کوچک یا SME که اکثر بیمه تکمیلی برای کارمندان خود تهیه نمی کنند، کار می کنند انتخابی بسیار مناسب است، زیرا با توجه به بالا بودن هزینه‌های درمانی می توانند از این محل نسبت به جبران آن‌ها اقدام نمایند.

شرکت‌های بیمه‌ای همچون بیمه سامان، بیمه تعاون و بیمه آسماری در این خصوص فعالیت نموده و علاوه بر بیمه تکمیلی گروهی، بیمه تکمیلی انفرادی را نیز ارائه می کنند، که با توجه به عملکرد گذشته شرکت بیمه سامان، شاید بتوان گفت در حال حاضر بهترین ارائه کننده بیمه تکمیلی انفرادی، بیمه سامان است که خدمات خود را بابت بیمه تکمیلی سامان در قالب بیمه تکمیلی انفرادی سامان و بیمه تکمیلی خانواده سامان، ارائه می نماید.

مزیت‌های بیمه تکمیلی سامان:

شرکت بیمه سامان به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های بیمه گری که خدمات بیمه‌ای متنوعی ارائه می کند. خدمات بسیار خوبی را نیز به همراه طرح‌هایی متنوع بیمه تکمیلی برای ارائه می کند که مهمترین مزیت‌های بیمه تکمیلی به شرح ذیل می باشد.
شرکت‌های بیمه تلاش می کنند تا با ایجاد مزیت رقابتی نسبت به یکدیگر، سادگی را در انتخاب مخاطبین خود ایجاد کنند. شرکت بیمه سامان بیمه تکمیلی انفرادی، بیمه تکمیلی خانواده و بیمه تکمیلی گروهی را با شرایط ویژه‌ای ارائه می کند تا به عنوان بهترین بیمه درمان خود را در صنعت بیمه معرفی نماید.

    • امکان خرید بیمه تکمیلی بصورت انفرادی یا خانواده.
    • امکان انتخاب طرح های متنوع بیمه تکمیلی .
    • امکان خرید جداگانه طرح‌های بیمه تکمیلی برای هر یک از اعضاء خانواده بالای ۱۸ سال.
    • امکان خرید با تخفیف بیمه تکمیلی.
    • امکان خرید اقساطی بیمه تکمیلی.
    • امکان خرید بیمه تکمیلی با حداقل میزان فرانشیز.
    • امکان خرید بیمه تکمیلی بدون بیمه گر پایه.
    • امکان استفاده از ۹۷ میلیون تومان پوشش بیمه‌ای.
    • امکان کنترل خسارت‌های درمانی پرداخت شده توسط بیمه سامان در بخش استعلام خسارت‌ بیمه تکمیلی سامان.
    • امکان درخواست صدور معرفی نامه در ساعات اداری از طریق ایمیل، فکس و نرم افزار واتس آپ.
    • امکان انتخاب ۱۴ طرح متنوع بیمه درمان تکمیلی همراه با حق بیمه و تعهدات مختلف(گروه ممتاز بیمه سامان ) ( گروه عقیق بیمه سامان).
    • استفاده از خدمات باشگاه مشتریان به ارزش ۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال بابت خرید بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه عمر، بیمه مسئولیت، بیمه آتش سوز
    • امکان خرید بیمه تکمیلی برای کودک یک ماهه تا ۷۰ سال.

[ninja_tables id=”6806″]

مشاوره رایگان بیمه تکمیلی

مشاوره رایگان بیمه تکمیلی

جهت مشاوره رایگان بیمه تکمیلی کلیک کنید

آدرس

تهران-میدان بهاران _ خیابان سجاد جنوبی _ نبش کوچه عابدی _ پلاک ۱۳۴ _ طبقه ۳ _ واحد ۶

شماره تماس

۹۱۶۹۲۱۱۳ _۰۲۱

شماره واتس اپ

شماره واتس اپ واحد روابط عمومی : ۰۹۰۵۷۲۷۱۷۵۰

برچسب های بیمه تکمیلی
برچسب ها:

#بیمه تکمیلی انفرادی

نویسنده: میلاد نیکپور

اسکرول به بالا
Scroll to Top