بیمه تکمیلی دندانپزشکی

تنیسب

چرا بیمه تکمیلی دندانپزشکی ؟

امروزه با بالا رفتن هزینه‌های دندانپزشکی، یافتن بهترین بیمه تکمیلی دندانپزشکی راه حلی مناسب برای کنترل هزینه‌های سلامت دهان و دندان است، که با شناخت مولفه‌های تاثیر گذار در آن و نیز لزوم خرید بیمه دندانپزشکی در انتخاب و شناسایی بهترین بیمه تکمیلی دندانپزشکی موثر و حائز اهمیت است. بیمه های

چرا بیمه تکمیلی دندانپزشکی لازم است؟

مقالات مرتبط: دانستنی های لازم درباره ویروس کرونا

بیمه دندانپزشکی از آن آنجا اهمیت پیدا می کند که بطور متوسط هر ایرانی ۲ الی ۳ دندان نیازمند به ترمیم یا پوسیده دارد، موضوع دندانپزشکی در ایران از سال ها پیش مورد بررسی قرار گرفته و شاخصی را با نام شاخص DMF که بیانگر وضعیت دندان های پوسیده، کشیده شده و یا پر شده است را ارزیابی نموده و از سال ۱۳۶۰ این شاخص از رتبه ۱/۸ به ۶ در سال ۱۳۹۷ رسیده است.
این درحالی است که طبق آخرین تحقیقات انجام شده در حوزه سلامت دهان و دندان، ایرانی ها تا سن ۵۰ سالگی حدوداً فاقد ۵ دندان اصلی خود هستند.

نیکسا درمان

بیمه تکمیلی دندانپزشکی کدام موارد را پوشش می دهد؟

برای بهبود سلامت دهان و دندان، قطعا نیازمند داشتن اطلاعات کافی در خصوص خدمات قابل ارائه در بیمه تکمیلی دندانپزشکی ضروری می باشد، بدیهی است هرچه گستره تعهدات و خدمات بیمه تکمیلی دندانپزشکی بیشتر باشد، تمایل بیشتری برای خرید بیمه دندانپزشکی ایجاد می نماید.

لیست برخی از مهمترین خدمات بهترین بیمه تکمیلی دندانپزشکی:

  1.  ویزیت دندانپزشکی
  2.  ترمیم پوسیدگی و خرابی‌های دندان
  3. انواع خدمات پرکردگی دندان از قبیل آمالگام، کامپوزیت
  4.  انواع جرمگیری دندان از قبیل دندان‌های فک بالا و فک پایین
  5.  بروساژ دندان‌های هر فک
  6. جراحی دندان نهفته نسج نرم
  7. کشیدن دندان‌ها از قبیل قدامی و خلفی
  8. کشیدن دندن عقل
  9. تصویر برداری و رادیوگرافی دندن از قبیل پری اپیکال و …
  10. پانسمان دندان

مقالات مرتبط: بهترین بیمه تکمیلی کدام است؟

برای استعلام قیمت و شرایط بیمه تکمیلی دندانپزشکی بر روی لینک درخواست مشاوره رایگان بیمه تکمیلی کلیک نمایید. 

کدام شرکت‌های بیمه‌ای، بیمه تکمیلی دندانپزشکی را ارائه می‌کنند؟

مقالات مرتبط: هرآنچه لازم است درباره چکاپ دوره ای پزشکی بدانید

شرکت‌های بیمه زیادی در حوزه بیمه تکمیلی دندانپزشکی فعالیت می‌کنند و خدمات بیمه درمان تکمیلی خود را در قالب بیمه تکمیلی انفرادی، بیمه تکمیلی خانواده و بیمه تکمیلی گروهی ارائه می‌نمایند.

نام برخی از شرکت‌های بیمه گر ارائه کننده بیمه تکمیلی دندانپزشکی:

  1.  بیمه دندانپزشکی سامان
  2. بیمه دندانپزشکی پاسارگارد
  3. بیمه دندانپزشکی ملت
  4.  بیمه دندانپزشکی آسماری
  5. بیمه دندانپزشکی دانا
    ۶. بیمه دندانپزشکی ما
  6. بیمه دندانپزشکی تعاون
شرکت‌های بیمه‌ای دیگری نیز در این خصوص فعالیت می کنند، اما با توجه به مدل ریسک سنجی آن، عموما در قالب بیمه‌های درمان گروهی و با حق بیمه‌های بالا و شرایط قانونی مختلف و سخت گیرانه ارائه می گردد.
شرکت بیمه سامان به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه بیمه تکمیلی، خدمات بیمه‌ای بهترین بیمه تکمیلی دندانپزشکی را در قالب بیمه تکمیلی انفرادی و بیمه تکمیلی خانواده نیز علاوه بر بیمه تکمیلی گروهی در طرح های مختلف ارائه نموده است.

مقالات مرتبط: بیمه تکمیلی دندانپزشکی کودکان کدام است؟

۷ دلیل ضروری برای خرید بیمه تکمیلی دندانپزشکی:

بیمه دندانپزشکی از آن جایی اهمیت پیدا می کند که بطور متوسط هر ایرانی ۲ الی ۳ دندان نیازمند به ترمیم یا پوسیده دارد، موضوع دندانپزشکی در ایران از سال ها پیش مورد بررسی قرار گرفته و شاخصی را با نام شاخص DMF که بیانگر وضعیت دندان های پوسیده، کشیده شده و یا پر شده است را ارزیابی نموده و از سال ۱۳۶۰ این شاخص از رتبه ۱/۸ به ۶ در سال ۱۳۹۷ رسیده است.
این درحالی است که طبق آخرین تحقیقات انجام شده در حوزه سلامت دهان و دندان، ایرانی ها تا سن ۵۰ سالگی حدوداً فاقد ۵ دندان اصلی خود هستند.

حال به بیان ۷ دلیل برای خرید بیمه تکمیلی دندانپزشکی به شرح ذیل می پردازیم:

  • افزایش قیمت مواد اولیه دندانپزشکی که به تبع آن هزینه دندانپزشکی افزایش می یابد.
  • افزایش هزینه دستمزد دندانپزشک که به دلیل افزایش عمومی هزینه ها و قیمت ها می باشد.
  • ترمیم پوسیدگی دندان با توجه به بالا بودن شاخص DMF که بیانگر میزان پوسیدگی دندان می باشد.
  • ضرورت انجام دوره ای جرم گیری دندان که کمک به سلامت لثه و زیبایی دندان می نماید.
  • بهبود حساسیت دندان که به دلیل از بین رفتن مینای دندان می باشد.
  • عدم نیاز به پرداخت وجه به دندانپزشک یا کلینیک دندانپزشکی، در صورت داشتن بیمه دندانپزشکی
  • مراجعه به مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد با الکوی انتخاب بهترین دندانپزشکان و بهترین کلینیک‌های دندانپزشکی

جراحی لثه، اورتودنسی، ایمپلنت، بلیچینگ و خدمات زیبایی دندان جزء استثنائات بیمه تکمیلی دندانپزشکی می باشد.

برای استعلام قیمت و شرایط بهترین بیمه تکمیلی دندانپزشکی بر روی لینک درخواست مشاوره رایگان بیمه تکمیلی کلیک نمایید. 

بیمه تکمیلی دنداپزشکی را بیشتر بشناسیم:

بیمه دندانپزشکی را صرفا شرکت‌های بیمه گر که دارای مجوز فعالیت بیمه‌گری توسط بیمه مرکزی ایران می باشند، قابل ارائه است. بدیهی است وظیفه ایشان خدمات بیمه‌گری بوده که با اخذ حق بیمه بر اساس قوانین بیمه و بیمه گری، همچنین پرداخت خسارت بر اساس تعرفه های وزارت بهداشت، مجوز ارائه بیمه تکمیلی و یا بیمه دندانپزشکی را خواهند داشت.

شرکت‌های بیمه گر، پوشش بیمه دندانپزشکی را در قالب بیمه تکمیلی دندانپزشکی ارائه می نمایند و با اخذ حق بیمه که نرخ و مبلغ آن در بیمه تکمیلی گروهی بر اساس تعداد نفرات و سرمایه مورد نظر بیمه گذار تعیین می شود و با افزایش یا کاهش تعداد بیمه شده‌ها و یا نیز سقف تعهدات مورد نظر، حق بیمه تکمیلی دندانپزشکی قابل انتخاب و تعیین خواهد بود.
همچنین در خصوص بیمه تکمیلی انفرادی نیز بصورت طرح‌هایی ثابت از ۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال قابل ارائه خواهد بود، البته انتخاب میزان سرمایه در بیمه تکمیلی دندانپزشکی انفرادی قابل تغییر نبوده و بیمه گذار متناسب با طرح بیمه تکمیلی که خریداری می کند از خدمات بیمه تکمیلی دندانپزشکی بهره‌مند خواهد بود.

مقالات مرتبط: بیمه تکمیلی سامان را بشناسیم.

 

در بیمه دندانپزشکی، بیمه شدگان می توانند در مراکز درمانی طرف قراداد بیمه گر خود نسبت به انجام امور درمانی خود اقدام کرده که در اینصورت تا سقف تعهدات بیمه تکمیلی خود هزینه‌ای توسط بیمه شده پرداخت نخواهد شد.
همچنین بیمه شدگان می توانند به مرکز درمانی مورد نظر خود مراجعه و امور درمانی را انجام دهند، بطوریکه کلیه هزینه‌های مربوط به دندانپزشکی را پرداخت کرده و سپس از طریق تکمیل مدارک خسارت بیمه تکمیلی، اطلاعات پرداختی خود را به شرکت بیمه‌گر ارائه نموده و تا سقف تعهدات بیمه دندانپزشکی، هزینه‌ها به ایشان پرداخت می‌گردد.

بیمه تکمیلی دندانپزشکی، محدودیتی در انتخاب پزشک یا مراکز دندانپزشکی شبانه روزی ندارد و بیمه شده می تواند به هر کدام از آنها مراجعه نموده و امور درمانی خود را انجام دهد.

بیمه تکمیلی دندانپزشکی یا کارت تخفیف دندانپزشکی:

اخیرا با توجه به افزایش هزینه‌های دندانپزشکی، بسیاری از شرکت‌های خدماتی تحت عنوان کارت تخفیف دندانپزشکی شروع به فعالیت نموده اند، که عملکرد این شرکت‌ها در حوزه ارائه تخفیف خدمات دندانپزشکی از طریق پزشکان و کلینیک‌های دندانپزشکی می باشد که با موضوع بیمه تکمیلی و بیمه تکمیلی دندانپزشکی که وظیفه پرداخت هزینه‌های درمانی بابت خدمات دندانپزشکی را عهده دار می باشد تفاوت‌های بسیاری دارد.

کارت تخفیف دندانپزشکی عموما ۲۰ الی ۵۰ درصد هزینه دندانپزشکی را کاهش می دهد.

کارت تخفیف دندانپزشکی توسط شرکت‌های خدماتی ارائه می شود، بطوریکه این شرکت‌ها نسبت به عقد قرارداد با مطب دندانپزشکان، مراکز دندانپزشکی شبانه روزی یا کلینیک‌های دندانپزشکی می نمایند، این قرارداد به منظور معرفی بیمار و مشتری به ایشان منعقد می گردد.
در این قراردادها، شرکت‌های ارائه کننده کارت تخفیف دندانپزشکی با دندانپزشکان و مراکز دندانپزشکی شبانه روزی توافق می نمایند تا در صورت مراجعه مشتریان دارنده کارت تخفیف به ایشان، تخفیفی برای خدمات درمانی وی لحاظ گردد، در واقع خدمات بیمه‌ای لحاظ نشده است و صرفا بابت بخشی از خدمات دندانپزشکی برای بیمار، تخفیف لحاظ خواهد شد.

پاسخ سوالات بیمه درمان تکمیلی خود را در اینجا بخوانید.

کارت تخفیف دندانپزشکی، توسط شرکت‌هایی ارائه می شوند که نسبت به جمع آوری عضو اقدام می نمایند و در واقع یک باشگاه مشتریان برای خود تشکیل می دهند، بطوریکه با افزایش تعداد اعضاء، امکان چانه زنی بر اساس تعداد مشتری معرفی شده ایجاد می گردد، به این ترتیب شرکت‌های خدماتی که کارت تخفیف دندانپزشکی ارائه می کنند، تعدادی کلینیک دندانپزشکی و نیز دندانپزشک را شناسایی کرده و با آن‌ها قرارداد همکاری جهت معرفی بیمار منعقد می نمایند تا در صورت مراجعه مشتریان ایشان، به آن‌ها تخفیف ارائه شود.

کارت تخفیف دندانپزشکی، یک سوال بزرگ را در ذهن مشتری ایجاد می نماید…

نیکسا درمان

کارت تخفیف بیمه دندانپزشکی

مراجعه صرفا به مراکز طرف قرارداد
عدم استفاده از سایر پوشش‌های بیمه‌ای
صرفا ارائه تخفیف بر روی هزینه‌های درمان
محدودیت در انتخاب دندانپزشک یا مرکز درمانی
عدم کنترل کیفیت عملکرد پزشک یا کلینیک دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی

بیمه تکمیلی دندانپزشکی

بهره‌مندی از سایر پوشش‌های بیمه‌ای
جبران تا ۱۰۰ درصد هزینه‌های دندانپزشکی
اطمینان از بالا بودن کیفیت عملکرد دندانپزشک
امکان مراجعه به دندانپزشک یا کلینیک دندانپزشکی به دلخواه بیمه شده

 

خریداران کارت تخفیف دندانپزشکی در زمان مراجعه به دندانپزشک‌ها و کلینیک‌های دندانپزشکی، همواره به آن فکر می کند که شاید قیمت توسط آن مرکز یا پزشک در ابتدا بالاتر بیان شده و سپس تخفیف می دهند، بنابراین بیمار همواره نگران آن است که شاید هیچ تخفیفی دریافت ننموده است.

مقالات مرتبط: بهترین بیمه تکمیلی زایمان کدام است؟

افرادی که از کارت تخفیف دندانپزشکی استفاده می کنند، می بایست صرفا به مراکز طرف قرارداد آن‌ شرکت مراجعه نمایند، زیرا تفاهم نامه منعقد شده جهت معرفی مشتری دلیل ارائه تخفیف به ایشان می باشد. این موضوع از آنجایی اهمیت پیدا می کند که موضوع دندانپزشکی برای اکثر افراد از منظر کیفیت خدمات حائز اهمیت بوده و ترجیح ایشان بر آن است که به دندانپزشک خود مراجعه نمایند، لیکن کارت تخفیف دندانپزشکی می تواند برای افراد تبدیل به یک نگرانی دیگر شود.

چرا بیمه تکمیلی دندانپزشکی بهتر است؟

بیمه تکمیلی دندانپزشکی ۲ نگرانی مطرح شده بابت مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی و واقعی بودن هزینه بیمه دندانپزشکی را بطور کامل رفع می‌نمایند، در بیمه تکمیلی دندانپزشکی، بیمه شدگان با خرید بهترین بیمه تکمیلی دندانپزشکی در انتخاب مرکز درمانی خود از قبیل کلینیک‌های دندانپزشکی یا شخص دندانپزشک کاملا مختار بوده و می توانند به هر یک از آن‌ها که اعتماد بیشتری داشته و یا احساس آرامش بیشتری برای انجام امور درمانی خود دارد، مراجعه کنند.

اگرچه بیمه شدگان امکان مراجعه به مراکز درمانی مورد نظر خود را دارد، اما در صورتیکه از کلینیک‌های دندانپزشکی طرف قرارداد و یا دنداپزشکان طرف قرارداد بیمه گر خود استفاده نمایند، بدون آنکه هزینه‌ای پرداخت کنند می توانند از خدمات درمانی مورد نظر استفاده کنند.

در بیمه تکمیلی دندانپزشکی، کلیه بیمه شدگان از قوانین وزارت بهداشت و درمان، همچنین بیمه مرکزی ایران بهره‌مند خواهند شد، بطوریکه کلیه مراکز درمانی از قبیل کلینیک‌های دندانپزشکی و پزشکان دارای مجوز کار می بایست بر اساس تعرفه‌های مصوب از بیمار هزینه دریافت نمایند و کلیه مبالغ پرداختی توسط بیمه گر تا سقف تعهدات قابل پرداخت می باشد.

مقالات مرتبط: بیمه تکمیلی آزمایش خون را بشناسیم.

بهترین بیمه تکمیلی دندانپزشکی را از کجا بخریم؟

بیمه تکمیلی دندانپزشکی، جزء یکی از پوشش‌های بیمه تکمیلی می باشد که افراد می توانند از طریق بیمه تکمیلی انفرادی، بیمه تکمیلی خانواده یا به شرط آنکه در قالب یک شرکت حقوقی باشند و تعداد بیمه شدگان اصلی و تحت تکفل آنها بر اساس حداقل مورد قبول شرکت بیمه باشند، بیمه تکمیلی گروهی برای دریافت کلیه پوشش های بیمه تکمیلی اقدام نمایند.

بیمه تکمیلی سامان، با توجه به آنکه پوشش‌های متنوع و زیادی را برای ایجاد و حفظ سلامتی افرادی ارائه می کند می تواند یکی از بهترین انتخاب‌های افراد در زمان تصمیم گیری برای خرید بهترین بیمه تکمیلی دندانپزشکی باشد، علاوه بر آن شرایط پرداخت و تعداد مراکز درمانی بسیار زیادی را در سطح کشور برای سهولت و آرامش بیمه شده‌گان معرفی می نماید. 

مقالات مرتبط: بیمه تکمیلی سامان را بشناسیم.

مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی دندانپزشکی:

پس از آشنایی و شناخت خدمات و پی بردن به دلایل نیاز به خرید بهترین بیمه تکمیلی دندانپزشکی، قطعا موضوعی که برای هر شخص بسیار حائز اهمیت می باشد، آشنایی و یافتن مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه است که می تواند با مراجعه به آن‌ها از مزایای بیمه تکمیلی خود استفاده نماید.

اگرچه بسیاری از افراد تمایل دارند به پزشک یا مرکز دندانپزشکی مورد قبول و اعتماد خود مراجعه کنند تا با اطمینان بیشتری از خدمات دندانپزشکی بهره مند شوند، اما شرکت‌های بیمه تلاش می کنند تا با عقد قرارداد بهترین مراکز درمانی در شهرهای مختلف ضمن افزایش و بهبود خدمات خود به بیمه شدگان، هزینه‌های ترمیم و درمان مجدد دندان افراد را کاهش دهند.
با این حال هر شخص در انتخاب مرکز درمانی خود کاملا مختار بوده و می تواند به هر دندانپزشک یا کلینیک دندانپزشکی مراجعه نماید و مدارک مربوط به هزینه‌های درمانی خود را به منظور دریافت هزینه‎ها تحویل شرکت بیمه نموده تا بر اساس فاکتور و تعرفه‌های مربوطه مبالغ را از شرکت بیمه دریافت نماید.

سقف تعهدات دندانپزشکی بیمه سامان:

نام طرحمبلغ تعهد
طرح مهر
۱.۰۰۰.۰۰۰
طرح سروش
۲.۰۰۰.۰۰۰
طرح شمیم
۵.۰۰۰.۰۰۰
طرح وصال
۱۰.۰۰۰.۰۰۰
طرح عقیق
۱۰.۰۰۰.۰۰۰
طرح اقتصادی
۱,۰۰۰,۰۰۰
طرح منتخب
۲,۰۰۰,۰۰۰
طرح ویژه
۵.۰۰۰.۰۰۰
طرح جامع
۱۰.۰۰۰.۰۰۰
طرح ممتاز
۱۰.۰۰۰.۰۰۰

دانلود فایل کامل تعرفه‌های دندانپزشکی در سال ۹۸

برای مشاهده لیست دندانپزشک‌ها و کلینیک‌های دندانپزشکی، بر روی لینک ذیل کلیک نمایید.

بیمه تکمیلی ایمپلنت:

امروزه با توجه به عدم نگهداری صحیح دندان‌ها یا بعضا بنابر دلایلی چون زیبایی دندان، بسیار از افراد با نظر پزشک متخصص تصمیم به ایمپلنت دندان می‌گیرند که در واقع یک جایگذین برای دندان است که هزینه بسیاری بالایی نیز بسته به نوع کشور سازنده دارد، دلیل اصلی بالا بودن هزینه ایمپلنت انجام ۳ اقدام و عمل مهم است که شامل جراحی فک برای جایگذاری پیچ اصلی ایپملنت، دیگری قالب گیری دندان و سپس یکسان سازی رنگ ایمپلنت با سایر دندان‌ها می‌باشد.
بنابراین از آنجاییکه مهمترین رسالت بیمه تکمیلی، ارائه خدمات درمانی و سلامت می‌باشد، لیکن ارائه پوشش بیمه تکمیلی ایمپلنت در شرکت‌های بیمه‌ای قابل قبول نبوده و افراد نمی‌توانند از بیمه تکمیلی انفرادی یا بیمه تکمیلی گروهی خود بابت جبران هزینه‌های ایمپلنت استفاده نمایند.

حال اگر به دنیال یافتن بهترین بیمه تکمیلی دندانپزشکی برای خدماتی همچون ایمپلنت می‌گردید، بهترین گزینه، سالم نگاه داشتن دندان‌های زیبایی است که خداوند در اختیار انسان‌ها قرار داده است تا از زیبایی طبیعی آن بهره‌مند باشند

بیمه تکمیلی دندانپزشکی تامین اجتماعی:

سازمان بیمه تامین اجتماعی با رویکرد حمایتی و ارائه خدمات بیمه درمانی فعالیت نموده و خدمات درمانی وسیعی را به بیمه شدگان خود در مراکز طرف قرارداد ارائه می‌کند، از این‌سو برای استفاده از خدمات دندانپزشکی تامین اجتماعی، بیمه شدگان می‌توانند به مراکزی مراجعه نموده که بخشی از هزینه دندانپزشکی ایشان را جبران می‌کند و تعداد آن‌ها در هر شهر بسیار زیاد بوده و یا به مراکزی مانند بیمارستان میلاد مراجعه نموده تا از پوشش ۱۰۰درصدی بیمه تکمیلی دندانپزشکی تامین اجتماعی استفاده نمایند.
بیمه شدگان می‌بایست برای استفاده از بیمارستان میلاد به عنوان یکی از بهترین مراکز درمانی، می‌بایست مدتی قبل نسبت به اخذ وقت ویزیت و اقدامات درمانی دندانپزشکی مبادرت نموده که عموما با توجه به طولانی بودن زمان آن، برای اقدامات فورس ماژور و حساس مناسب نمی‌باشد، بیمه تکمیلی تامین اجتماعی دندانپزشکی نیز مانند سایر شرکت‌های بیمه‌ای که خدمات بیمه درمان تکمیلی ارائه می‌کنند، پوشش هزینه‌های زیبایی مانند ایمپلنت را به بیمه شدگان خود ارائه نکرده و صرفا بابت هزینه‌هایی که جنبه درمانی داشته باشند قابل استفاده است.

مقالات مرتبط: بیمه تکمیلی دندانپزشکی را بشناسیم.

بیمه تکمیلی دندانپزشکی یک ضرورت غیر قابل انکار...

با توجه به آخرین اخبار در حوزه سلامت و بهداشت دهان و دندان، تعداد دندان های پوسیده و نیازمند ترمیم در بین ایرانیان حدود ۳۰۰ میلیون است، که زمان تخمینی برای امور دندانپزشکی و بهبود آنها با حضور کلیه دندانپزشکان کشور، فعالیتی حدود ۱۰ سال متوالی را می طلبد، خرید بیمه تکمیلی دندانپزشکی یک ضرورت است.
بسیاری از افراد علاوه بر موضوع درمانی به زیبایی  دندان که رایج‌ترین آن‌ها ایمپلنت، ارتودنسی و لمینیت می باشند نیز علاقمند بوده و انجام آن نیز زمان بسیار بیشتری را می طلبد. 

بدیهی است که هر کدام از این موارد می تواند جنبه درمانی یا سلامتی نیز داشته باشد، اما جنبه زیبایی آن پر رنگ‌تر بوده، ولی با توجه به بالا بودن هزینه مواد اولیه و دستمزد دندانپزشک، همچنین پائین بودن ضرورت آن به لحاظ درمانی شرکت‌های بیمه، عموماً پوشش زیبایی در بیمه تکمیلی را از تعهدات خود خارج می نمایند.

از این رو برخی از شرکت‌های بیمه گر به منظور ارائه خدمات سلامتی به مخاطبین خود، پیشنهاد بیمه تکمیلی را که پاسخی مناسب به منظور حفظ سلامت درحوزه های مختلف از جمله سلامت دهان و دندان می باشد را تحت عنوان بیمه دندانپزشکی ارائه نموده است.

شرکت‌‌های بیمه اقدام به عقد قرارداد با بهترین دندانپزشکان تهران و سایر شهرها، بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران و سایر شهرها با تعرفه دندانپزشکی مصوب وزارت بهداشت نموده‌اند تا خدمات خود را برای بیمه شدگان بیمه دندانپزشکی، به بهترین شکل ممکن ارائه نمایند.

niksadarman - call center

مشاوره رایگان بیمه تکمیلی

جهت مشاوره رایگان بیمه تکمیلی بر روی تصویر کلیک کنید

آدرس

تهران - میدان بهاران - خیابان سجاد جنوبی - نبش کوچه عابدی - پلاک ۱۳۴ - طبقه ۳ - واحد ۶

شماره تماس

۰۲۱-۹۱۶۹۲۱۱۳

شماره های واتس اپ

شماره واتس اپ واحد روابط عمومی : ۰۹۰۵۷۲۷۱۷۵۰

[ratemypost]

برچسب های بیمه تکمیلی
برچسب ها:

[print-me]

نویسنده: نیکسا‌درمان

اسکرول به بالا
Scroll to Top