حریق در یک ساختمان تجاری در بازار تهران

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر حریق گسترده در بازار تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ۲۲ دقیقه از بامداد امروز گذشته بود که یک مورد حریق در یک ساختمان تجاری در بازار تهران (بازار پاچنار، سرای سیدولی) به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان پنج ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک سرای قدیمی سه طبقه بود که ده‌ها باب مغازه کوچک با کاربری تولید کفش در آن فعالیت می‌کردند و زمانیکه آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند حدود ۱۵ باب مغازه در این حادثه کاملاً شعله‌ور شده بود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به سیم‌کشی‌های برق متصل به هم و وجود مواد قابل اشتعال مانند کاغذهای مقوایی، چسب و تینر، آتش به سرعت در حال سرایت به سایر مغازه‌ها بود.
وی افزود: در مجاورت محل حادثه یک سرای دیگر وجود داشت که مقادیر زیاد تخته فرش کوچک و بزرگ در آن نگهداری می‌شد و اگر آتش به آن بخش نیز سرایت می‌کرد، وضعیت بسیار پیچیده می‌شد.
ملکی با اشاره به عملیات خوب آتش‌نشانان در این حادثه، گفت: آتش‌نشانان به سرعت آتش را مهار کرده و از گسترش آن به سایر قسمتها جلوگیری کردند و خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از کسبه خواست در روزهای پایانی سال مراقب جان و اموال خود باشند و متذکر شد: در روزهای پایانی سال کار بیشتری در کارگاه‌ها صورت می‌گیرد و یک بی‌احتیاطی می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری به بار آورد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
Scroll to Top