صنعت بیمه خدمات خود را مطابق با سلیقه نسل جدید جذاب تر خواهد کرد

مدیرعامل شرکت بیمه سامان، معتقداست که باتوجه به پیشرفت ها واستفاده از ابزارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در زندگی روزمره، محیط فعالیت صنعت بیمه نیز تغییر کرده و خدمات این صنعت نیز باید منطبق با این نیاز و انتظار جامعه تنظیم شود.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، احمدرضا ضرابیه درگفتگو با چابک آنلاین، گفت: صنعت بیمه با نسل جدیدی از مخاطبین مواجه بوده که به خدمات صنعت بیمه نیاز دارند، زیرا ریسک های بیشتری در زندگی این نسل ایجاد شده و رفتار هاو انتظارات آنها از مجموعه‌های خدماتی به صورت چشمگیری متفاوت تر از نسل های گذشته است.

به گفته وی، صنعت بیمه با رصد دقیق نسل جدید مشتریان باید محصولات و خدمات را برای این گروه از مخاطبین خود جذاب و متفاوت و با انتظارات مشخص تنظیم کند.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان، اذعان داشت که صنعت بیمه زیر ساخت ها و منابع کافی را دراختیار دارد تا به افراد نخبه، شرکت های فناور، شرکت های دانش بنیان، کارآفرینان و کسانی که توانایی ایجاد ارزش را دارند کمک رسانی کرده و محصولات و خدمات را برای مخاطب نسل جدید به صورت مطلوب تنظیم کند.

منبع:چابک آنلاین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
Scroll to Top