کاهش فاصله «بیمه آسماری» با بازار و مشتری

شرکت بیمه آسماری در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، چهار روز میزبان مخاطبان بود.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، در این نمایشگاه که روز ۲۶ بهمـن ماه و در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به پایان رسید، شرکت بیمه آسماری به ارائه تازه ترین دستاوردهای خود در صنعت بیمه به ویژه رشته های بیمه ای مرتبط با حوزه گردشگری پرداخت.

آشنایی و معرفی داشته ها، امکانات و ظرفیت های کشور در حوزه های گوناگون صنعت، شناسایی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در حوزه گردشگری، ترغیب و تشویق به ورود و فعالیت در این بخش ها، ایجاد زمینه های مناسب به منظور بهره گیری از ظرفیت های گردشگری و ایجاد اشتغال در کشور و نیز فراهم کردن بسترهای لازم برای ورود گردشگر به کشور از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.

رفه شرکت بیمه آسماری در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با استقبال کم سابقه ای مواجه شد و کمپین های اجرا شده در این غرفه به خوبی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

کمپین «کجا دوست داری سفر کنی؟» از مخاطبان می خواست بر روی نقشه جهان، نقطه ای را به عنوان محل مورد علاقه برای سفر تفریحی تعیین کرده و با آن یک عکس بیاندازند. سپس این عکس را در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر و صفحه اینستاگرام شرکت بیمه آسماری را تگ کنند تا در یک قرعه کشی شرکت داده شوند.

بیمه آسماری در راستای وظیفه ذاتی خود در ارائه خدمات با کیفیت بیمه درمان مسافران خارج از کشور علاوه بر هدایای نقدی، به برندگان این مسابقه و همه اعضای خانواده آنها بیمه درمان مسافرتی رایگان هدیه خواهد کرد.

در چهار روز برگزاری نمایشگاه، بیش از دو هزار نفر در این چالش شرکت کردند و این یک رکورد در پروژه های بیمه آسماری محسوب می شود.

دومین کمپین بیمه آسماری با شعار «حذر کار مردان کار آگه است…» به لزوم آگاهی نسبت به بیماری «کرونا» در سفرهای داخلی و خارجی می پرداخت و از مخاطبان می خواست به بهداشت شخصی خود توجه کنند.

«در سلامتی و و بیماری کنار شما هستیم» و «آرامش شما آرزوی ماست» پیام هایی بود که همراه با ارائه ژل های ضدعفونی کننده دست به منظور آگاه سازی مخاطبان نسبت به بیماری ها القا می شد.

مدیر بازاریابی و برندینگ بیمه آسماری تاکید کردکه این شرکت قصد دارد فاصله خود با بازار هدف را بیش از پیش بکاهد.

راضیه تاجیک در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با بیان این که شرکت در نمایشگاه هایی با مخاطب عام یکی از بهترین راهکارها برای شناساندن شرکت و خدمات آن به عموم مردم است، گفت: حتما پتانسیل های موجود در شرکت بیش از آن چیزی است که اکنون عملیاتی شده و ما به دنبال احیای آنها هستیم.

وی با اشاره به این که ریشه فاصله موجود میان ظرفیت واقعی و عملکرد شرکت بیمه آسماری، عدم آگاهی بازار است، اظهار کرد: آکاهی عموم مردم از برند بیمه آسماری باید افزایش یابد و در کنار آن باید حس خاص بودن این برند نیز باید به مخاطب القا شود.

او حضور در نمایشگاه گردشگری به دلیل استقبال مخاطبان داخلی و خارجی از آن را یادآور شد و خاطرنشان کرد: بیمه آسماری پوشش درمان مسافران خروجی از کشور و ورودی به کشور را ارائه می دهد و از این رو نمایشگاه گردشگری محل خوبی برای عرضه و معرفی این محصولات است.

به گفته تاجیک، نمایشگاه گردشگری، قدیمی و پرطرفداراست و از این رو به عنوان نقطه تماس بیمه آسماری با مخاطب هدف انتخاب شده است.

مدیر بازاریابی و برندینگ بیمه آسماری با بیان این که این شرکت طرح های خاص حوزه گردشگری را طراحی و در این نمایشگاه ارائه کرده است، ادامه داد: شرکت های فعال در این حوزه و نیز عموم گردشگران می توانند از این خدمات استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت بیمه آسماری تاکید کرد که سرعت پیشرفت این شرکت در سال آینده افزایش خواهد یافت.

علیرضا یزدان دوست که برای بازدید از غرفه این شرکت در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته حضور یافته بود با بیان این که شاخص های کلیدی بیمه گری در بیمه اُماری به خوبی کنترل شده است، گفت: توسعه بازار و نیز ارائه محصولات جدید مطابق با سلیقه مشتری، اهدافی است که شرکت در سال آینده آنها را دنبال خواهد کرد.

وی اظهار کرد: بیمه آسماری جوان است و از این رو پتانسیل های بسیار زیادی برای فعالسازی دارد که به فراخور زمان، این امکانات بالقوه به بالفعل تبدیل خواهد شد.

او تمرکز بر بیمه گزاران خرد را بخشی از استراتژی این شرکت خواند و افزود: شرکت بیمه آسماری در مقایسه با بازار و نیز هم نسلان خود به خوبی حرکت کرده و کیفیت خدمات رسانی نیز مطلوب تر خواهد شد.

یزدان دوست همچنین با ابراز خرسندی از استقبال مخاطبان و مشتریان بیمه آسماری از حضور این شرکت در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، تاکید کرد که گردشگران ورودی به کشور و خروجی از کشور می توانند از خدمات منحصر به فرد بیمه آسماری در حوزه بیمه های مسافرتی استفاده کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
Scroll to Top