بازار تاریخی و سرپوشیده تبریز

در پی حادثه #آتش‌سوزی در سرای دو دری (ایکی قاپیلار) یکی از سراهای بازار تاریخی و سرپوشیده تبریز که شامگاه دیشب (چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت) رخ داد، بلافاصله با دستور مدیرکل #بیمه_ایران آذربایجان‌شرقی جلسه ای با حضور کارشناسان آتش‌سوزی شرکت برگزار و درخصوص اقدامات اولیه همچون شناسایی بیمه گذاران این قسمت و نحوه تشکیل پرونده تا پرداخت خسارت راهکارهای لازم اتخاذ شد.

???? به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، همچنین قهرمانی مدیرکل بیمه ایران استان با حضور در بازار سرپوشیده تبریز، از نزدیک ضمن بازدید از محل حادثه آتش‌سوزی، با بیمه گذاران و مسئولین استانی گفتگو کرده و به آنها اطمینان داد که در سریع‌ترین زمان ممکن خسارت زیان‌دیدگان پرداخت خواهد شد.

???? صبح امروز نیز مدیران شرکت‌های بیمه استان در نشستی اضطراری در فرمانداری تبریز در خصوص انجام اقدامات اولیه شرکت های بیمه درباره حادثه آتش‌سوزی دیشب، راهکارهای لازم را بررسی کردند.

گفتنی است این حادثه تلفات جانی نداشته است و علت آتش سوزی در دست بررسی است. مجموعه بازار تبریز در مرداد ۱۳۸۹ به‌ عنوان نخستین بازار جهان در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌ است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
Scroll to Top