بیمه تکمیلی ویژه تاکسیداران

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان از استقبال تاکسیداران همدان از طرح بیمه تکمیلی خبر داد .

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس ، میلاد کریمی با بیان اینکه در ایام نوروز تمام نیروهای معاونت تاکسیرانی در آماده‌باش بودند اظهار کرد: در پنج‌شنبه آخر سال خودروهای رایگان در باغ بهشت به کار گرفته شد و مشکل تردد تاکسی و خودرو رفع شده بود.
وی با اشاره به اینکه ایام نوروز فعالیت تاکسی‌های شیفت‌بندی شده بود افزود:‌ صبح‌ و بعدازظهر تاکسی‌ها در شهر فعالیت داشتند و با توجه به بارش‌های برف و باران خوشبختانه مشکل خاصی ایجاد نشد.
وی با بیان اینکه ۹۰ درصد از نیروهای معاونت تاکسیرانی در ایام نوروز فعال بود گفت: فعالیت‌ تاکسی‌ها صبح و بعد از ظهر ۵۰ درصد تعیین شده بود که صبح‌ها یک‌هزار و ۵۰۰ تاکسی و بعد از ظهر نیز همین تعداد فعال بودند
مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان با اشاره به طرح ثبت‌نام‌ بیمه تکمیلی تاکسی‌داران خاطرنشان کرد: اتحادیه تاکسیرانی کشور تفاهم‌نامه‌ای با بیمه دانا و بانک مهر ایران منعقد کرده که ۳ میلیون تومان در اختیار تاکسیداران قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه از این مبلغ تاکسیداران می‌توانند به عنوان بیمه تکمیلی و هم بیمه شخص ثالث بهره‌مند شوند افزود: در همدان نیز ثبت‌ نام انجام شده و این مبلغ در اختیار تاکسیداران قرار گرفته  است.
کریمی با اشاره به اینکه وام به صورت نقدی در اختیار تاکسیداران قرار نگرفته و تنها برای بیمه تکمیلی و بیمه شخص ثالث هزینه شده است گفت: تاکسیداران همدان از این طرح استقبال خوبی‌ داشتند .

منبع:http://www.chabokonline.com/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
Scroll to Top