خدمات نازایی و ناباروری تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفت

خدمات نازایی و ناباروری تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفت

بیمه نازایی

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیات دولت، با امضای محمد مخبر اصلاحیه تعرفه‌های خدمات تشخیصی و درمانی بخش خیریه و موقوفه در سال ۱۴۰۰ ابلاغ شد.

هیات وزیران در جلسه مورخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰، به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور و تـأیید شورای عالی بیمه سلامت کل کشور و به استناد بند (الف) ماده (۹) قانون احکام دایمی برنامه‌های توسعه کشور، با اصلاح تعرفه‌های خدمات تشخیصی و درمانی بخش خیریه و موقوفه در سال ۱۴۰۰ موافقت کرد.

آیین‌نامه پرداخت اعضای هیات علمی و پزشکان تمام وقت ابلاغ شد

 

با امضای معاون اول رییس جمهوری همچنین آیین‌نامه پرداخت اعضای هیات علمی و پزشکان تمام وقت ابلاغ شد.

هیات وزیران در جلسه مورخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ و در ادامه بررسی مصوبات شورای عالی بیمه سلامت، «آیین‌نامه پرداخت اعضای هیات علمی و پزشکان تمام وقت» را به تصویب رساند.

خدمات نازایی و ناباروری تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفت

با ابلاغ مصوبه دولت، خدمات نازایی و ناباروری تحت پوشش بیمه های پایه قرار گرفت.

هیات وزیران در جلسه مورخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰، به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور و تأیید شورای عالی بیمه سلامت کشور، مصوب کرد خدمات نازایی و ناباروری تحت پوشش بیمه های پایه قرار گیرد.

همچنین به موجب این مصوبه، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مکلف شد استانداردهای ارایه خدمات مذکور را تدوین و ابلاغ کند.

منبع: بیمه نویس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
Scroll to Top