مجمع عمومی عادی بیمه سامان برگزار شد

مجمع عمومی سالانه بیمه

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه سامان، پنچ شنبه ۳۱ تیر ماه با حضور بیش از ۸۰ درصد صاحبان‌ سهام برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، در این جلسه که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار و به صورت آنلاین از وب سایت شرکت پخش شد، صورت‌های مالی منتهی به ۳۰ اسفند سال ۱۳۹۹ با اکثریت آرا به تصویب رسید.
در این جلسه ابتدا گزارش هیات مدیره درباره وضعیت شرکت و نیز عملکرد آن در سال گذشته قرائت شد و سپس حسابرس و بازرس قانونی در این جلسه گزارش خود را ارائه کرد.

عملکرد شرکت بیمه سامان در سال مالی ۱۳۹۹ نشان می دهد حق بیمه تولیدی این شرکت با رشد ۲۴ درصدی نسبت به سال قبل آن به عددی بیش از ۱۶.۷ هزار میلیارد ریال رسیده است.

همچنین میزان خسارت پرداختی شرکت در سال ۱۳۹۹ با رشد ۱۴ درصدی در مقایسه با سال قبل، عددی بیش از ۶.۸ هزار میلیارد ریال بوده است.
شرکت بیمه سامان در دوره پنج ساله منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ همواره در سطح یک توانگری قرار داشته است. نسبت توانگری مالی سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ پس از تأیید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام خواهد شد.
در ادامه دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالانه، موسسه حسابرسی و خدمات مالی فاطر  به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و موسسه حسابرسی ایران مشهود به عنوان بازرس قانونی علی البدل شرکت برای سال مالی ۱۴۰۰ تعیین شدند.
انتخاب محاسب فنی (اکچوئر) رسمی بیمه اصلی و علی البدل و تعیین حق الزحمه آنها نیز در چهارچوب دستورالعمل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به هیات مدیره تفویض شد.
همچنین مصوب شد در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی شرکت، پرداخت کمک های بلاعوض در امور خیریه به اشخاص خارج از شرکت در سال مالی ۱۴۰۰ تا سقف مبلغ ۳۰ میلیارد ریال به هیات مدیره شرکت تفویض شود.
در نهایت نیز مقرر شد از محل سود قابل تخصیص، مبلغ ۳۱ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال به حساب اندوخته قانونی و مبلغ یک هزار و ۲۸۳ میلیارد و ۴۷۹ میلیون ریال به حساب اندوخته سرمایه ای منظور شود.
همچنین مصوب شد مبلغ دو هزار و ۵۵ میلیارد و ۱۹ میلیون ریال و به عبارت دیگر، به ازای هر سهم یک هزار ریال(۱،۰۰۰ ریال) سود بین سهامداران تقسیم و مابقی به حساب سود انباشته منتقل شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
Scroll to Top