چرا یک شرکت فروش بیمه نیاز به طراحی سایت دارد ؟

بهترین شرکت طراحی سایت بیمه

امروزه اهمیت طراحی سایت های خدماتی به اندازه فروشگاه اینترنتی افزایش پیدا کرده است و شرکت های بیمه نیز از این قاعده مستثنی نیستند. امروز در این مقاله به معرفی بهترین شرکت طراحی سایت بیمه و مزایایی که طراحی اینگونه سایت ها برای شرکت های بیمه خواهد داشت می پردازیم پس تا انتها همراه نیکسا درمان باشید.

مزایای طراحی سایت بیمه:

هر شرکتی مستلزم ارائه خدمات آنلاین است و تنها بدین صورت قادر خواهد بود که مشتریان زیادی را از سرتاسر کشور جذب نماید. طراحی سایت های بیمه به کارگزاران کمک می کنند که با سهولت بیشتری خدمات با کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

بدون وجود یک وبسایت بیمه، تنها می توانید به تعداد محدودی از افراد خدمات بدهید؛ این در حالی هست که فعالیت در این حوزه، سودآوری سرشاری را به دنبال خواهد داشت و برای بهره بردن از این ظرفیت گسترده، ساخت یک وبسایت بیمه محکم ترین قدمی است که می بایست بردارید.

با طراحی سایت بیمه، برند خود را معرفی کنید

اگر شخصی به خدمات بیمه احتیاج پیدا کند، اولین جایی که برای پیدا کردن بهترین شرکت های بیمه به آن پناه می برد، اینترنت است. این بستر کمک می کند که شما بدون زحمت زیادی، خدمات و شرکت خود را معرفی نمایید بدون آنکه به طور مستقیم در فرایند بازاریابی و تبلیغات حضور داشته باشید.

همیشه در دسترس هستید

زمان و مکان در فضای اینترنت معنا ندارد. در هر ساعت از شبانه روز قادر به جذب مشتری خواهید بود و همینطور در صورت لزوم می توانید، خدمات آنلاین را به کمک وبسایت خود ارائه کنید.

فرایند انتخاب و خرید برای مشتریان آسان می شود.

مشتریان شما احتیاجی به گرفتن وقت قبلی برای کسب اطلاعات بیشتر ندارند. هر اطلاعاتی که لازم باشد در وبسایت شما وجود دارد و آنها با بررسی این اطلاعات به آسانی می توانند خدمات مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

نیاز به مشاوره حضوری کمتر می شود

وبسایت بیمه به شما امکان ارائه مشاوره بیمه را در هر ساعت از شبانه روز می دهد. بدین شکل، کاربران احتیاجی به گرفتن وقت حضوری نداشته و لازم نیست زمان های طولانی را در ترافیک و شلوغی برای دریافت مشاوره صرف نمایند.

چه نوع بیمه هایی را می توانیم در وبسایت بیمه عرضه نماییم

همانطور که گفتیم، فضای اینترنت محدودیت ها را کنار زده است و این مورد، شامل ارائه خدمات متنوع در زمینه بیمه نیز می شود. شما قادر خواهید بود هر نوع خدمات بیمه ای اعم از بیمه تکمیلی انفرادی، بیمه تکمیلی کرونا، بیمه مسافرتی، آتش سوزی، بیمه عمر، بازنشستگی و بیمه اتومبیل را در وبسایت خود عرضه نمایید.

بهترین شرکت طراحی وبسایت بیمه چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

همانطور که می دانید، شرکت های بیمه بیشماری در کشور وجود دارند که تمام آنها نیز دارای وبسایت مخصوص به خود می باشند؛ بنابراین، طراحی وبسایت بیمه با کیفیت نیز برای شرکت های ساخت وب، بسیار رقابتی بوده و همگی آنها سعی می کنند حرف های تازه ای برای گفتن داشته باشند.

یکی از تلاش هایی که مطرح ترین شرکت های ساخت وبسایت های بیمه ای انجام می دهند، طراحی متفاوت سایت های بیمه است. به بیانی دیگر، هر چقدر سایت خلاقانه تر و کامل تر طراحی شده باشد از کیفیت بالاتری برخوردار است. در این زمینه ظرافت های بسیاری لازم است زیرا که این شرکت ها به خوبی می دانند عامل دیده شدن یک سایت بیمه، متفاوت بودن آن است.

شرکت های طراحی سایت بیمه، خدمات متنوع و تخصصی ارائه می دهند

حوزه بیمه یک حوزه تخصصی است و شرکت های ساخت وبسایت بیمه ای، باید اطلاعات لازم را در این زمینه داشته باشند به نحوی که شما مجبور نباشید، ساعت های طولانی را برای توضیح اصطلاحات تخصصی به آنها صرف کنید. همچنین، آنها باید بتوانند بدون درخواست ارائه توضیحات تخصصی از شما، امکاناتی را که به آنها احتیاج پیدا می کنید، داخل وبسایت شما پیاده سازی کنند. به بیانی دیگر، داشتن سواد در حوزه بیمه، لازمه طراحی یک سایت بیمه ایده آل است.

کار کردن با وبسایت باید آسان باشد

مسلما کارگزاران بیمه، نمی توانند زمان زیادی را برای یاد گرفتن کار با وبسایت صرف کنند. از همین رو، باید سایت نه تنها به کامل ترین شکل ممکن طراحی شده باشد، بلکه می بایست استفاده از آن را بدون صرف زمان طولانی، یاد گرفت. این نکته را فراموش نکنید که هر شرکت طراحی وبسایت موظف است، جلسات آموزشی رایگان را نیز بعد از اتمام پروژه ترتیب بدهد.

طراحی سایت بیمه دقیقا باید متناسب با نیاز کارفرما باشد

این مورد از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا نباید در وبسایت ها امکاناتی را گنجاند که استفاده نمی شود. امکانات اضافه تر، تنها منابع زیادی را از سرور مصرف کرده و سایت را سنگین می کنند. این کار سبب ایجاد هزینه های اضافه برای صاحبان آنها خواهد شد.

چگونه بهترین شرکت های طراحی وبسایت اینترنتی را پیدا کنیم

برای آنکه بدانید چه شرکت های طراحی وب در حوزه ساخت وبسایت اینترنتی زبان زد هستند، دو مورد از بهترین پیشنهادات، مشاهده نمونه کارها و صحبت با مشتریان پیشین آنها می باشد. برای آنکه از کیفیت وبسایت های طراحی شده آنها اطمینان حاصل کنید، در وهله اول باید رتبه سایت را در گوگل بررسی نمایید و سپس مدت زمان بارگذاری سایت و صفحات سایت را چک کنید. دقت داشته باشید که این زمان باید کمتر از سه ثانیه باشد. در مرحله بعدی نیز می توانید ظاهر سایت را مورد ارزیابی قرار داده و امکانات آن را از نگاه یک مشتری مشاهده نمایید.

چرا رویال کد بهترین شرکت طراحی سایت بیمه است؟

رویال کد متشکل از متخصصین گوناگون در حوزه وب و بخش های مرتبط با آن است که با توجه به نوع کسب وکارها و خدماتی که آنها ارائه می دهند، بهترین وبسایت ها را برای آنها به وجود میاورد. رویال کد خدمات متنوعی را در اختیار شرکت های بیمه قرار می دهد که به آنها اشاره خواهیم کرد:

طراحی تجربه کاربری براساس استانداردها و نوع فعالیت شرکت

یکی از ملاک هایی که افراد برای محتوای وبسایت بیمه درنظر می گیرند، ظاهر سایت و راحتی استفاده از آن است. به همین خاطر، طراحی تجربه کاربری توجه ویژه ای را نیازمند است. رویال کد به عنوان بهترین شرکت طراحی وبسایت بیمه با آگاهی از این موضوع، بهترین و با کیفیت ترین طراحی ها را ارائه کرده و همزمان سلیقه و ایده های شما را نیز اجرایی خواهد کرد.

برنامه نویسی اصولی تحت بهترین زبان ها و فریم ورک ها

برنامه نویسان رویال کد جزو برترین و متخصص ترین توسعه دهندگان وب می باشند که با وسواس خاصی از میان بهترین ها گلچین شده اند. توسعه دهندگان فرانت اند و بک اند به طور مجزا از هم فعالیت کرده و توسط یک مدیر پروژه با یکدیگر در ارتباط هستند. در واقع برخلاف بعضی از شرکت های طراحی وب، مسئولیت ها بین برنامه نویسان به درستی تقسیم بندی شده است که این کار بهره وری آنها را افزایش داده و سرعت کارها را بالا می برد.

لازم به ذکر است که رویال کد برای توسعه فرانت اند از فریم ورک vuejs و برای توسعه بک اند از زبان php  و فریم ورک لاراول بهره می برد. استفاده از این فریم ورک ها، سرعت بارگذاری سایت را بالا برده و فرایند پرداخت هزینه و خرید با سهولت بیشتری انجام می شود.

ارائه خدمات سئو

اگر یک سایت به درستی سئو نشده باشد، هرگز کاربران متوجه وجود آن سایت نخواهند شد. لازمه دیده شدن در دنیای اینترنت، سئو کردن سایت است. متخصصان سئو در رویال کد از همان آغاز فرایند برنامه نویسی در کنار تیم توسعه خواهند بود و بعد از آن نیز اقدامات لازم را جهت بهینه سازی سایت انجام می دهند. بدین صورت، سایت شما همواره جزو ده نتیجه برتر گوگل بوده و مخاطبان را شیفته خود خواهد کرد.

ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ و برندینگ

هر کسب و کاری احتیاج به برندسازی دارد؛ در واقع این کار سبب می شود که آن کسب و کار هویت مستقل خود را داشته باشد و با کسب و کارهای مشابه متفاوت تر به نظر بی آید. همچنین وجود دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات در فضای اینترنت، برای معرفی هر کسب و کاری لازم است. البته افراد متخصص باید دانش های کافی را در این حوزه ها داشته باشند. خوشبختانه خبر خوب این است که هزینه تبلیغات در بستر اینترنت چندان بالا نبوده و هر فعالیت اقتصادی از عهده آن بر می آید. رویال کد با دارا بودن خلاق ترین و باهوش ترین افراد در حوزه برندسازی و دیجیتال مارکتینگ، کاربران بیشماری را با فضای کسب و کار شما آشنا کرده و در سودآوری شما نقش بسزایی را خواهد داشت.

ارائه خدمات مشاوره رایگان پیش از اقدام آغاز کار

هنگامی که شما سفارش خود را در رویال کد ثبت می کنید، مشاوران رویال کد با شما تماس می گیرند و با تحلیل دقیق اطلاعات مرتبط با کسب و کار و بودجه ای که برای اینکار کنار گذاشته اید، بهترین پیشنهادات را در زمینه طراحی وب در اختیار شما قرار می دهند.

ارائه آموزش های رایگان بعد از تحویل پروژه

شما باید بدانید که چگونه از وبسایت خود استفاده کنید. بعد از اتمام کار و با توجه به نوع سایت شما، چندین جلسه رایگان آموزشی را برای تان ترتیب داده اند. شما در این جلسات با نحوه کار قسمت های مختلف وبسایت آشنا شده و شیوه تولید محتوای مناسب را نیز فرا خواهید گرفت.

خدمات پشتیبانی رایگان

رویال کد شما را تنها نخواهد گذاشت. بعد از آنکه با نحوه کارکرد وبسایت خود آشنا شدید، از خدمات پشتیبانی این مجموعه نیز بهره مند خواهید شد. تیم پشتیبانی رویال کد بصورت شبانه روزی و هر روز هفته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

امنیت وبسایت شما را تضمین می کنند

هر سایتی مستلزم ایمن شدن است و تامین امنیت وبسایت یک امر کاملاً تخصصی می باشد و افراد حرفه ای در این زمینه باید عهده دار این مسئولیت باشند. تیم فنی رویال کد، وبسایت شما را از هرگونه هک شدن و از بین رفتن اطلاعات برای همیشه ایمن می کند.

تحویل به موقع پروژه

رویال کد به خوش قول بودن معروف است و هرگز اتفاق نیوفتاده که پروژه ها را دیرتر از زمان مشخص شده تحویل دهد. این شرکت تضمین می کنید که با توجه به نوع پروژه و زمانی که شما در نظر دارید، وبسایت شما را آماده استفاده کند.

جمع بندی:

در بالا توضیح دادیم که یه وبسایت بیمه باید دارای چه ویژگی هایی باشد و بهترین شرکت های طراحی وبسایت های بیمه چه نکاتی را باید در سایت ها پیاده سازی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
Scroll to Top