بیمه تکمیلی سامان را بشناسیم

شرکت بیمه سامان با پشتوانه گروه مالی سامان، طرح بیمه تکمیلی سامان را بصورت انفرادی و خانواده برای اولین بار در کشور ارائه نمود. مزیت‌ها و پوشش‌های بیمه تکمیلی سامان ارائه می‌گردد تا متقاضیان بیمه درمان تکمیلی سامان بتوانند انتخاب بهترین طرح بیمه درمان را برای خود شناسایی و انتخاب نمایند.

امروزه با توجه به افزایش هزینه‌های درمانی و تمایل افراد به یافتن بیمه تکمیلی، شناسایی و ارزیابی پوشش‌ها، تعهدات و فرانشیز بیمه تکمیلی در شرکت های بیمه از مهمترین عواملی است که متقاضیان بیمه درمان به دنبال آن هستند، از این سو بیمه تکمیلی سامان یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود که بیشترین تعهدات بیمه ای را به متقاضیان بیمه تکمیلی ارائه می دهد.

بیمه تکمیلی سامان

معرفی کوتاهی از بیمه تکمیلی سامان...

 

کارشناسان نیکسا درمان، اطلاعات بیمه تکمیلی سامان را به شما ارائه می نمایند، فرم درخواست مشاوره را تکمیل نمایید.

چرا بیمه تکمیلی سامان؟

شرکت بیمه سامان به عنوان یکی از اعضاء گروه مالی سامان از قبیل بانک سامان، شرکت پرداخت الکترونیک سامان و صرافی سامان خدمات خود را در حوزه بیمه های زندگی بصورت ویژه گسترش داده و در زمینه بیمه های درمان تکمیلی نیز خدمات ویژه ای را ارائه نموده است تا افراد با شرایط مختلف بتوانند از بیمه تکمیلی سامان بهره مند شوند.

بیمه سامان به منظور ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی خود به طیف وسیعی از افراد، بر آن شده تا خدمات بیمه تکمیلی را بصورت بیمه تکمیلی انفرادی، بیمه تکمیلی خانواده و بیمه تکمیلی گروهی در ۲ قالب بیمه تکمیلی گروه های بزرگ و بیمه تکمیلی گروهی های کوچک ارائه نموده تا بیمه تکمیلی سامان ارائه کننده بهترین بیمه تکمیلی در کشور باشد.

مزیت‌های بیمه تکمیلی سامان بصورت انفرادی یا خانواده چیست؟

یکی از مهمترین نگرانی افرادی که بصورت آزاد کار می کنند یا در شرکت هایی مشغول به فعالیت هستند که تمایلی به تهیه بیمه تکمیلی برای کارکنان خود ندارند، شناسایی شرکت بیمه ای برای خرید بیمه تکمیلی بصورت بیمه تکمیلی انفرادی یا بیمه تکمیلی خانواده است، یکی از مهمترین مزیت‌های بیمه تکمیلی سامان توانایی خرید بیمه تکمیلی توسط هر فرد با شرایط مالی، پوشش ها و تعرفه های مختلف و مورد نظر می باشد.

همچنین با توجه به آنکه بیمه گرهای پایه به غیر از مراکز درمانی اصلی خود مانند بیمارستان میلاد که متعلق به بیمه تامین اجتماعی می باشد و تمام هزینه های درمانی بیمه شده را پرداخت می کند، در سایر مراکز درصد کمی از هزینه های درمان را پرداخت می کند، لیکن ضرورت داشتن بیمه تکمیلی برای افراد اهمیت بالایی خواهد داشت.

از سوی دیگر بسیاری از افراد بنابر دلایل مختلف برای خود بیمه پایه تهیه نمی کنند، حتی بسیاری از کارفرماها نیز از تهیه بیمه تکمیلی برای خود امتناع می کنند، این در حالی است که کارمندان این افراد تحت کد کارگاه بیمه تامین اجتماعی ایشان دارای بیمه گر پایه می شوند اما شخص کارفرما برای خود بیمه پایه تهیه نمی کنند، بدیهی است از مهمترین مزیت‌های بیمه درمان تکمیلی سامان امکان خرید بیمه تکمیلی بدون بیمه گر پایه می باشد.

طرح‌ها و تعهدات بیمه تکمیلی خانواده - بیمه تکمیلی انفرادی سامان (ریال):

شرایط بیمه تکمیلی سامان برای گروه‌های کوچک چگونه است؟

شرکت ها به منظور ارائه خدمات رفاهی به کارمندان خود، بیمه تکمیلی به ایشان ارائه می نمایند، بیمه گر ها عموما به شرکت هایی که تعداد کارکنان آن ها شامل افراد اصلی و تحت تکفل کمتر از ۵۰ نفر (SME`s Company) باشند خدمات بیمه تکمیلی گروهی را ارائه نمی کنند، لیکن بهترین راه حل ها و مزیت‌های بیمه درمان سامان برای ایشان خرید بیمه تکمیلی انفرادی یا خرید بیمه تکمیلی خانواده است که تمام خدمات بیمه تکمیلی گروهی را دارا می باشد و مزایایی بیشتر نیز به بیمه شدگان ارائه می نماید

از طرف دیگر بسیاری از شرکت ها تمایل دارند افرادی که در لیست بیمه تامین اجتماعی خود نیستند را نیز تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهند، لیکن یکی دیگر از مزیت‌های بیمه تکمیلی سامان، عدم نیاز به احراز رابطه کارفرما و کارمند می باشد.

با توجه به وجود تنوع در طرح‌های بیمه تکمیلی سامان و اینکه هر شخص می تواند بسته به شرایط خود بیمه تکمیلی مورد نظر را انتخاب نماید، بیمه تکمیلی سامان بصورت انفرادی یا خانواده گزینه بسیار مناسبی برای شرکت‌ها می باشد، در واقع هر شخص می تواند در سطوح مختلف سازمانی طرح بیمه تکمیلی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

پر فروش‌ترین طرح‌های بیمه تکمیلی سامان:

طرح عقیق سامان

ریال ۹۷۰.۰۰۰.۰۰۰
  • پوشش هزینه‌های بیمارستانی
  • اعمال جراحی مهم
  • خدمات آزمایشگاهی
  • دندانپزشکی
  • زایمان و نازایی
  • ویزیت و دارو
  • و ...

طرح سرو سامان

ریال ۱.۳۳۰.۰۰۰.۰۰۰
  • پوشش هزینه‌های بیمارستانی
  • اعمال جراحی مهم
  • خدمات آزمایشگاهی
  • دندانپزشکی
  • زایمان و نازایی
  • ویزیت و دارو
  • و ...

طرح افرا سامان

ریال ۳.۱۷۰.۰۰۰.۰۰۰
  • پوشش هزینه‌های بیمارستانی
  • اعمال جراحی مهم
  • خدمات آزمایشگاهی
  • دندانپزشکی
  • زایمان و نازایی
  • ویزیت و دارو
  • و ...

جهت مشاهده بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سامان، لینک ذیل را کلیک کنید.

شرایط بیمه تکمیلی سامان برای گروه‌های بزرگ چگونه است؟

وجود مراکز درمانی طرف قرارداد در بیمه تکمیلی یکی از دغدغه های بیمه شدگان می باشد، بطوریکه هر چقدر تعداد مراکز درمانی شامل بیمارستان، کلینیک جراحی محدود، مراکز تصویر برداری، آزمایشگاه، دندانپزشکی و غیره طرف قرارداد بیشتر بوده و گستردگی آن نیز در شهر های کوچک و بزرگ در سطح کشور و استان ها بیشتر باشد، بیمه شدگان سهولت بیشتری را برای دریافت خدمات درمانی و سلامت تجربه خواهند کرد.

از این سو شرکت بیمه سامان بصورت روزانه مراکز درمانی زیادی را به لیست خود اضافه می کند تا علاوه بر افزایش رضایتمندی بیمه شدگان، هزینه‌های بیمه گری خود را نیز از این بابت کاهش دهد، در لینک ذیل می توانید مراکز درمانی طرف قرار بیمه سامان را ملاحظه نماید. 

شرکت‌های خدماتی، تجاری و بازرگانی، همچنین کارخانه‌جات تولیدی با ارائه بیمه درمان تکمیلی به کارکنان خود، تلاش بر کاهش هزینه‌های درمانی و سلامتی ایشان داشته و سالیانه از بیمه‌گرهای مختلف طرح‌های بیمه‌ای مناسب با شرایط خود و کارکنان را استعلام نموده تا مناسب‌ترین حق بیمه درمان و شرایط بهترین بیمه تکمیلی را برای سازمان خود انتخاب و بیمه نامه تکمیلی را با آن شرکت بیمه صادر نمایند.

یکی از مزیت‌های بیمه درمان تکمیلی سامان برای گروه‌های بزرگ، ارائه نرخ‌های بیمه تکمیلی مناسب با هر سازمان می باشد که با تجمیع بیمه نامه‌ها در شرکت بیمه سامان، امکان تعدیل و کاهش حق بیمه برای بیمه گذار میسر می گردد تا علاوه بر متمرکز نمودن خدمات بیمه‌ای از نرخ مناسب‌تری برای بیمه تکمیلی نیز بهره مند گردد.

شرکت‌ها و سازمان‌ها می توانند با تکمیل فرم پیشنهاد بیمه درمان تکمیلی گروهی درخواست خود را در خصوص طرح‌های بیمه تکمیلی مورد نظر جهت اعلام نرخ توسط بیمه گر ارائه نمایند.

مزیت های بیمه درمان تکمیلی خانواده:

مزیت های بیمه درمان تکمیلی گروهی:

معافیت مالیاتی بیمه تکمیلی سامان برای شرکت‌ها:

یکی از مهمترین نگرانی کارگاه‌ها، نشان دادن هزینه‌‌های قبول مالیات بر درآمد به سازمان مالیات است، که بر اساس قانون مالیات‌های مستقیم، هزینه بیمه تکمیلی گروهی، جزء هزینه‌های قابل قبول مالیات بر درآمد است.

اگرچه کارگاه‌های کمتر از ۵۰ نفر به عنوان بیمه گذار در بیمه تکمیلی انفرادی یا بیمه تکمیلی خانواده قرار نمی گیرند، اما رسید حق بیمه پرداختی نام بیمه گذار پرداخت کننده حق بیمه، به نام شرکت بیمه گذار لحاظ خواهد شد، لیکن بر اساس مستندات قابل ارائه به سازمان امور مالیاتی، می توان کلیه حق بیمه‌های پرداختی را در دفاتر مالیاتی به عنوان هزینه قابل قبول مالیات، لحاظ نمود.

افرادی که به صورت انفرادی یا خانواده بیمه تکمیلی را خریداری می کنند و به شرطی که مودی مالیاتی بوده و دارای کد مالیاتی باشند می توانند از معافیت مالیاتی بابت خرید بیمه تکمیلی نیز استفاده کنند. 

مزیت‌های بیمه تکمیلی سامان بعد از صدور بیمه نامه...

تخفیف های بیمه تکمیلی

شرایط پرداخت بیمه تکمیلی سامان

یکی دیگر از مزیت‌های بیمه تکمیلی سامان، بهره‌مندی از تخفیف خرید بیمه تکمیلی می باشد.


۱۰ درصد تخفیف خرید بیمه تکمیلی در صورت پرداخت نقدی

۱۰ درصد تخفیف خرید بیمه تکمیلی ویژه دارندگان بیمه عمر سامان

۱۵ درصد تخفیف خرید بیمه تکمیلی ویژه خانواده های ۳ نفر و بیشتر

۲۵ درصد تخفیف خرید بیمه تکمیلی ویژه خانواده های ۳ نفر و بیشتر + دارندگان بیمه عمر سامان

۲۵ درصد تخفیف خرید بیمه تکمیلی ویژه خانواده های ۳ نفر و بیشتر + پرداخت نقدی

شرایط اقساط بیمه تکمیلی سامان بسته به نوع طرح و تعداد نفرات تعیین می شود.

سایر مزیت‌های بیمه تکمیلی سامان

  • امکان خرید بیمه تکمیلی انفرادی یا خرید بیمه تکمیلی خانواده
  • امکان از انتخاب جداگانه هر یک از طرح‌های بیمه تکمیلی 
  • امکان خرید جداگانه بیمه تکمیلی برای هر یک از اعضاء خانواده بالای ۱۸ سال
  • امکان خرید بیمه تکمیلی بدون بیمه گر پایه
  • پرداخت حق بیمه تکمیلی بصورت نقد یا اقساط
  • در صورت استفاده از بیمه پایه ، فرانشیز صفر لحاظ خواهد شد.
  • استفاده از خدمات بیمه دندانپزشکی،آزمایش، ویزیت، دارو و پاراکلینیکی، بدون دوره انتظار بیمه تکمیلی سامان (بیمه شده می تواند بلافاصله بعد از صدور بیمه درمان تکمیلی سامان از کلیه خدمات فوق استفاده نماید)
  • امکان انتخاب فرانشیز ۱۰ و ۳۰ درصد
بیمه سامان
  •  
  •  
  • امکان کنترل خسارت‌های درمانی پرداخت شده، در وب سایت و بصورت آنلاین
  • امکان درخواست صدور معرفی نامه بصورت حضوری یا آنلاین (صرفا بابت قراردادهای گروهی)
  • امکان درخواست معرفی نامه از طریق ایمیل، فکس و نرم افزار واتس آپ در ساعات اداری
  • امکان انتخاب ۴ طرح متنوع بیمه تکمیلی انفرادی سامان همراه با حق بیمه و تعهدات مختلف
  • عدم نیاز به بیمه گر پایه مانند بیمه تامین اجتماعی برای خرید بیمه تکمیلی
  • استفاده از خدمات باشگاه مشتریان به ارزش ۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال بابت خرید بیمه نامه شخص ثالث،بیمه بدنه، بیمه عمر، بیمه مسئولیت و بیمه آتش سوزی
  • امکان خرید بیمه تکمیلی برای کودک یک ماهه تا ۶۹ سال
  • بهره‌مندی از حق بیمه‌های متنوع برای گروه‌های سنی مختلف (به منظور کاهش حق بیمه درمان تکمیلی)

شرایط صدور بیمه تکمیلی سامان چگونه است؟

متقاضیان بیمه تکمیلی سامان به سادگی می‌توانند نسبت به خرید بیمه تکمیلی انفرادی سامان اقدام نموده، در این خصوص می‌بایست نسبت به تکمیل ۲ فرم و ارائه مدارک شناسایی خود اقدام نمایند.

۱- تکمیل فرم پیشنهاد بیمه تکمیلی سامان
۲- تکمیل فرم پرسشنامه سلامت بیمه سامان
۳- تصویر شناسنامه و کارت ملی
۴- پرداخت حق بیمه مربوط به طرح انتخابی

متقاضیان بیمه تکمیلی سامان با ارائه مدارک فوق و پرداخت حق بیمه، وارد فرآیند صدور بیمه تکمیلی سامان و بررسی سلامت ایشان توسط پزشک معتمد شرکت بیمه سامان می‌شوند، از این سو مطابق یکی از شرایط ذیل اقدام خواهد شد.

۱- قبول وضعیت سلامت متقاضی توسط پزشک معتمد بیمه سامان و صدور بیمه تکمیلی
۲- قبول مشروط متقاضی که نیازمند انجام آزمایشات پزشکی تکمیلی و یا ویزیت متخصص به منظور تائید سلامت متقاضی
۳- رد پیشنهاد بیمه تکمیلی سامان توسط پزشک معتمد

تسهیلات بیمه تکمیلی سامان در دوران کرونا:

شرکت بیمه سامان به منظور تسهیل فرآیند صدور بیمه نامه درمان تکمیلی خود، امکاناتی را به شرح ذیل به جهت رضایت مشتریان و خرسندی ایشان از ارتباط با شرکت بیمه سامان، در خصوص دریافت خدمات بیمه تکمیلی انفرادی سامان اقداماتی به شرح ذیل ارائه نموده است.

۱- عدم لزوم مراجعه بیمه شده یا متقاضی بیمه تکمیلی سامان به پزشک متخصص یا انجام آزمایشات پزشکی به شرط ارائه تعهد نامه، به نحوی که بعد از پایان دوره بحران کرونا نسبت به انجام آزمایشات اقدام نمایند.

بدیهی است در صورت عدم انجام تعهد توسط بیمه شده در زمان مقرر، بیمه نامه فسخ خواهد شد.

۲- عدم نیاز به مهر نمودن دفترچه بیمه تامین اجتماعی به منظور احراز اعتبار
متقاضیان بیمه تکمیلی سامان می‌توانند با مراجعه به سایت استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی از وضعیت بیمه نامه خود مطلع شده و شرکت بیمه سامان نیز برای متقاضیان بیمه تکمیلی انفرادی سامان و بیمه تکمیلی خانواده سامان شرط اعتبار ۳۰ روزه را لحاظ نخواهد نمود. 

دوره انتظار بیمه تکمیلی سامان:

شرکت‌ بیمه سامان مانند سایر شرکت‌های بیمه‌ای به منظور کنترل میزان خسارت خود و نیز جلوگیری از تقلب و هزینه‌های درمانی از پیش واقع شده جلوگیری نمایند، نسبت به تعیین دوره انتظار در بیمه تکمیلی خود اقدام کرده تا در آن مدت هزینه‌ای بابت خسارت‌های درمان به بیمه شده پرداخت ننمایند، از این‌سو شرکت بیمه سامان، طرح بیمه تکمیلی سامان را با لحاظ کردن حداقل دوره انتظار معرفی کرده تا بیمه شدگان رضایت بیشتری نسبت به خدمات بیمه درمان تکمیلی سامان داشته باشند.

دوره انتظار بیمه تکمیلی سامان در ۴ بخش تقسیم شده است و به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

  • دوره انتظار بیمه تکمیلی سامان در خصوص پوشش زایمان و نازایی – ۹ ماه از تاریخ صدور بیمه تکمیلی
  • دوره انتظار بیمه تکمیلی سامان در خصوص پوشش عیوب انکساری (رفع کسری چشم) – ۳ ماه از تاریخ صدور بیمه تکمیلی
  • دوره انتظار بیمه تکمیلی سامان در خصوص بیماری‌های مزمن – ۳ ماه از تاریخ صدور بیمه تکمیلی
  • دوره انتظار بیمه تکمیلی سامان در خصوص خرید سمعک – ۳ ماه از تاریخ صدور بیمه تکمیلی

مراکز درمانی طرف قرارداد بابیمه سامان:

وجود مراکز درمانی طرف قرارداد در بیمه تکمیلی یکی از دغدغه های بیمه شدگان می باشد، بطوریکه هر چقدر تعداد مراکز درمانی شامل بیمارستان، کلینیک جراحی محدود، مراکز تصویر برداری، آزمایشگاه، دندانپزشکی و غیره طرف قرارداد بیشتر بوده و گستردگی آن نیز در شهر های کوچک و بزرگ در سطح کشور و استان ها بیشتر باشد، بیمه شدگان سهولت بیشتری را برای دریافت خدمات درمانی و سلامت تجربه خواند کرد.

از این سو شرکت بیمه سامان بصورت روزانه مراکز درمانی زیادی را به لیست خود اضافه می نماید تا علاوه بر افزایش رضایتمندی بیمه شدگان، هزینه های بیمه گری خود را نیز از این منظر کاهش دهد، در لینک ذیل می توانید مراکز درمانی طرف قرار بیمه سامان را ملاحظه نمود. 

بیمه شدگان می بایست قبل از مراجعه به مرکز درمانی مورد نظر خود با مرکز درمانی تماس گرفته و از جاری بودن قرارداد بیمه تکملی سامان اطمینان حاصل نمائید.

نام مرکزآدرس
بیمارستان عرفانسعادت آباد
بیمارستان مردمپیروزی
بیمارستان میلادبزرگراه همت
بیمارستان پارسبلوار کشاورز
بیمارستان محب کوثریوسف آباد
بیمارستان بهمنشهرک غرب
بیمارستان صارمشهرک اکباتان
بیمارستان شهریارآذربایجان
بیمارستان پارسیانسعادت آباد
بیمارستان سورناشیخ هادی
تهران کلینیکقائم مقام فراهانی
مرکز جراحی محدود شقایقیوسف آباد
مرکز جراحی محدود سلامت غربمیدان آزادی
مرکز فیزیوتراپی اریکه سلامتصادقیه
مرکز فیزیوتراپی آرزومطهری
مرکز فیزیوتراپی شمسمهر آباد جنوبی
مرکز فیزیوتراپی آرزوی سعادتسعادت آباد
مرکز فیزیوتراپی آرویناتهرانپارس
مرکز فیزیوتراپی آرمانمیدان ونک
مرکز پزشکی هسته ای دکتر محمد کریمیپاسداران
مرکز پزشکی هسته ای کوثرپاسداران
مرکز پزشکی هسته ای سیناتوحید
مرکز تصویر برداری پایتختمیرداماد
مرکز تصویر برداری سینا اطهرمیدان قدس
مرکز تصویر برداری گامانایف ایرانظفر
مرکز تصویر برداری نسیم اطهرمطهری
مرکز چشم پزشکی نورمطهری
مرکز چشم پزشکی نوین دیدگانبهشتی
مر کز چشم پزشکی بصیرجمالزاده
مرکز چشم پزشکی ایرانیانپاسداران
دندانپزشکی ایران طبشیخ بهائی
دندانپزشکی لالهجنت آباد
دندانپزشکی فرجامتهرانپارس
آزمایشگاه دانشطالقانی
آزمایشگاه آرامشسعادت آباد
آزمایشگاه مدیکالمیدان امام حسین
آزمایشگاه پارسهمیدان صادقیه

تنوع پوشش‌های بیمه تکمیلی سامان:

وجود تنوع در پوشش‌ها و سرمایه‌های بیمه درمان تکمیلی از عواملی است که امکان انتخاب را سهل و همچنین تمایل طیف گسترده‌‌تری از افراد و اصناف را شامل می نماد.
یکی دیگر از مزیت‌های بیمه تکمیلی سامان وجود ۴ طرح بیمه درمان تکمیلی که افرادی بصورت بیمه تکمیلی انفرادی و بیمه تکمیلی خانواده می توانند با شرایط مالی مختلف از طرح های متنوع بیمه درمان سامان استفاده کنند.

بیمه درمان تکمیلی سامان، را از طریق ثبت درخواست مشاوره می توانید ضمن آشنایی با کلیه طرح‌های بیمه درمان تکمیلی، در سایت نیکسا درمان خریداری نمایید.

پوشش‌های بیمه تکمیلی انفرادی و بیمه تکمیلی خانواده چیست؟

جزئیات پوشش‌های بیمه تکمیلی
جبران هزینه های بیمارستانی : بستری، جراحی، Day Care در بیمارستان یا مراکز جراحی محدود
اعمال جراحی مهم : جراحی مربوط به سرطان، مغز و اعصاب مرکزی و نخاع (به استثنای دیسک ستون فقرات)، قلب، پیوند ریه، پیوند کبد، پیوند کلیه و پیوند مغز استخوان.شیمی درمانی، رادیوتراپی، گامانایف، آنژیوپلاستی عروق کرونر و عروق داخل مغز آنژیوپلاستی عروق کرونر و عروق داخل مغز (با احتساب بند ۱ )
پاراکلینیکی۱: جبران هزینه های ، انواع اسکن، اکوکاردیوگرافی، استرس اکو، دانسیتومتری، رادیوگرافی، آنژیوگرافی عروق محیطی، آنژیوگرافی چشم، سونوگرافی، ماموگرافی، ام‌آر‌آی، پزشکی هسته‌ای (شامل اسکن هسته‌ای و درمان رادیوایزوتوپ)، دانسیتومتری
پاراکلینیکی ۲: جبران هزینه های مربوط به تست ورزش، تست آلرژی، تست تنفسی، نوار عضله، نوار عصب، نوارمغز، نوار مثانه، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، آندوسکوپی، خدمات تشخیصی قلبی و عروقی، انواع هولترمانیتورینگ قلب،آنژیوگرافی چشم، آندوسکوپی، خدمات تشخیصی قلبی و عروقی شامل انواع الکتروکاردیوگرافی، انواع اکوکاردیوگرافی، آنالیز پیس‌میکر، EECP، تیلت تست، خدمات تشخیصی تنفسی شامل (اسپیرومتری و PFT)، خدمات تشخیصی الکترومیلوگرافی و هدایت عصبی (EMG NCV)، الکتروانسفالوگرافی (EEG)، خدمات تشخیصی یورودینامیک (نوار مثانه)، خدمات تشخیصی و پرتو پزشکی چشم مانند اپتومتری، پریمتری، بیومتری و پنتاکم، شنوایی‌سنجی (انواع ادیومتری)
اعمال مجاز سرپایی : شکسته بندی، گچ گیری، ختنه، بخیه، کرایوتراپی، اکسیزیون لیپوم، بیوپسی، تخلیه کیست و لیزر درمانی.
خدمات آزمایش‌های تشخیصی پزشکی: آزمایش های تشخیص پزشکی، پاتولوژی یا آسیب شناسی و ژنتیک پزشکی، انواع رادیوگرافی، نوارقلب و فیزیوتراپی، تست‌های آلرژیک
ویزیت و دارو : بر اساس تعرفه مصوب وزارت بهداشت و خدمات اورژانس (غیر بستری)
دندان پزشکی: براساس تعرفه مصوب وزرات بهداشت
زایمان : اعم از طبیعی و سزارین.
رفع عیوب انکســاری دو چشم :
جبران هزینه های جراحی مربوط به رفع عیوب انکساری دو چشم در مواردی که به تشخیص پزشک معتمد بیمه گر درجه نزدیک بینی، آستیگمات یا جمع قدر مطلق نقص بینایی هر چشم (درجه نزدیک بینی یا دوربینی به علاوه آستیگمات) ، ۳ دیوپتر یا بیشتر باشد.
جبران هزینه درمان ناباروری و نازایی شامل اعمال جراحی مرتبط، IUI، ZIFT، GIFT، میکرواینجکشن وIVF
درمان نازایی و ناباروری : جبران هزینه درمان ناباروری و نازایی شامل اعمال جراحی مرتبط، IUI، ZIFT، GIFT، میکرواینجکشن و IVF
تست‌های غربالگری جنین شامل مارکرهای جنینی و آزمایشات ژنتیک جنین
سمعک (دو گوش)
هزینه آمبولانس شهری و بین شهری

سقف تعهدات بیمه تکمیلی خانواده یا بیمه تکمیلی انفرادی سامان به تفکیک طرح‌ها در یک سال (مبالغ به ریال):

جدول حق بیمه سالیانه بیمه درمان تکمیلی سامان - (مبالغ به ریال):

**گروه سنی ۰ تا ۶۰ سال و دارای بیمه گر پایه**

جدول حق بیمه سالیانه بیمه درمان تکمیلی سامان - (مبالغ به ریال):

**گروه سنی ۰ تا ۶۰ سال و بدون بیمه گر پایه (با احتساب ۱۸ درصد حق بیمه اضافی)**

جدول حق بیمه سالیانه بیمه درمان تکمیلی سامان - (مبالغ به ریال):

**گروه سنی ۶۱ تا ۷۰ سال و دارای بیمه گر پایه**

جدول حق بیمه سالیانه بیمه درمان تکمیلی سامان - (مبالغ به ریال):

**گروه سنی ۶۱ تا ۷۰ سال و بدون بیمه گر پایه (با احتساب ۱۸ درصد حق بیمه اضافی)**

جدول حق بیمه سالیانه بیمه درمان تکمیلی سامان - (مبالغ به ریال): *مشتریان ویژه بیمه سامان*

**گروه سنی ۷۱ تا ۷۵ سال و دارای بیمه گر پایه**

جدول حق بیمه سالیانه بیمه درمان تکمیلی سامان - (مبالغ به ریال): *مشتریان ویژه بیمه سامان*

**گروه سنی ۷۱ تا ۷۵ سال و بدون بیمه گر پایه (با احتساب ۱۸ درصد حق بیمه اضافی)**

شرایط صدور بیمه تکمیلی سامان :

متقاضیان بیمه تکمیلی سامان، می‌توانند پس از تکمیلی فرم پیشنهاد و پرسشنامه سلامت با شرایط ذیل نسبت به صدور بیمه نامه اقدام نمایند.

۱- خرید بیمه نامه درمان سامان بصورت انفرادی، خانواده و یا تعدادی از اعضاء خانواده امکان پذیر می‌باشذ.

۲- انتخاب یک طرح بیمه درمان برای کلیه افراد خانواده که در یک بیمه نامه صادر می‌شوند.

۳- خرید بیمه نامه درمان سامان به ازاء هر فرد بالای ۱۸ سال در خانواده امکان پذیر می‌باشد.

۴- صدور بیمه نامه درمان تکمیلی سامان بدون بیمه گر پایه امکان پذیر می‌باشد.

*** مشتریان ویژه، آن گروه از بیمه شدگانی می‌باشند که بیمه درمان سامان خود در قالب بیمه تکمیلی شرکتی را حداقل برای ۲ سال متوالی تمدید کرده باشند.

***صدور بیمه نامه تکمیلی سامان برای گروه‌های سنی ۷۱ تا ۷۵ سال صرفا در طرح‌های SME سامان قابل ارائه می‌باشد.

مهمترین پوشش‌های بیمه تکمیلی سامان چیست ؟

بیمه تکمیلی سامان، پوشش‌های متنوعی دارد و متناسب با هر شخص می‌تواند متفاوت باشد بطوریکه هر فرد متناسب با شرایط خود می تواند بیمه تکمیلی خود را انتخاب نماید، اگرچه مهمترین عامل در بیمه درمان، تعهدات بیمه تکمیلی، پوشش‌های بیمه تکمیلی و قیمت بیمه تکمیلی است.
مهم‌ترین پوشش‌های بیمه تکمیلی سامان:

  • پوشش بیمارستانی و اعمال جراحی
  • پوشش پاراکلینیکی از قبیل انواع تست، اسکن، MRI، نوار قلب و غیره
  • پوشش آزمایشات پزشکی مانند آزمایش خون
  • پوشش دندانپزشکی شامل کلیه خدمات دندانپزشکی مانند جرم گیری، کشیدن و غیره
  • پوشش ویزیت و دارو
  • پوشش رفع عیوب انکساری – کسری چشم

 

پوشش دندانپزشکی در بیمه تکمیلی سامان:

پوشش بیمه دندانپزشکی، یکی از موارد مورد علاقه بیمه گذاران می باشد، چرا که هزینه های دندانپزشکی و سلامتی دهان و دندان بسیار بالا بوده و افراد برای جبران آن نیاز به کمک هزینه ای برای انجام امور دندانپزشکی خود هستند.

یکی دیگر از مزیت‌های بیمه تکمیلی سامان وجود پوشش دندانپزشکی است در طرح‌های مختلف، هزینه‌های متنوعی را تحت پوشش قرار می دهد که این میزان حداکثر تا ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان قابل جبران بابت هزینه های بیمه شده می باشد.

مهمترین خدمات درمان دندانپزشکی، در بیمه تکمیلی سامان شامل موارد ذیل می شود:

  • پرداخت هزینه کشیدن دندان
  • پرداخت هزینه پر کردن دندان
  • پرداخت هزینه جرم گیری دندان
  • سیار هزینه‌های درمان دندان، بجز زیبایی

[ninja_tables id=”6806″]

تفسیر آزمایش خون

پوشش آزمایشات پزشکی در بیمه تکمیلی سامان:

برای کنترل سلامت و جلوگیری از بیماری می بایست بصورت دوره و تحت نظر پزشک متخصص آزمایشاتی انجام گیرد، یکی از مهمترین دلایل این اقدام پیشگیری از بیماری و یا درمان زود هنگام بیماری می باشد و این مهم از طریق آزمایش اعضاء مختلف بدن امکان پذیر است.

یکی دیگر از مزیت‌های بیمه تکمیلی سامان داشتن پوشش آزمایش است که مانند سایر پوشش های بیمه درمان تکمیلی سامان، امکان پرداخت هزینه ها را با شرایط مختلف دارد، این میزان حداکثر تا ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان قابل جبران در کلیه هزینه های آزمایشات مگر خارج از استثنائات خواهد بود.

پوشش هزینه ویزیت پزشکی و دارو در بیمه تکمیلی سامان:

بهبود بیماری و کنترل سلامتی، نیازمند ویزیت پزشکی و در بسیاری از موارد پزشک متخصص است که می تواند ضمن انجام آزمایشات پزشکی و کنترل علائم بیماری، با تجویز دارو مسیر درمانی را برای بیمار ایجاد نماید.

از مهم ترین مزیت‌های بیمه تکمیلی سامان تحت پوشش قرار دادن هزینه‌های ویزیت و دارو است که این میزان تا حداکثر ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان بابت هزینه ویزیت پزشک عمومی و پزشک متخصص، همچنین داروهای مجاز و موجود در داروخانه‌های کشور قابل پرداخت خواهد بود.

پوشش ۳۱۷ میلیون تومانی | بهترین پوشش بیمه تکمیلی سامان:

بالا بودن سقف تعهدات و پوشش‌های بیمه تکمیلی از ویژگی‌هایی با اهمیت بالا در افراد است که در واقع از بارزترین مزیت‌های بیمه تکمیلی سامان ارائه پوشش و تعهدات بیمه ای تا ۳۱۷ میلیون تومان در طرح عقیق بیمه درمان تکمیلی سامان است.

پوشش ۳۱۷ میلیون تومان بیمه درمان سامان، شامل خدمات متنوعی از هزینه‌های بیمارستانی، جراحی، پارکلینیکی، سمعک، رفع عیوب انکساری، زایمان، نازایی، آمبولانس، ویزیت و دار، آزمایشات پزشکی و دندانپزشکی می باشد.

 

بیمه تکمیلی بانک سامان به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟

بانک سامان برای مشتریان برتر بانک سامان، خدمات بیمه تکمیلی بانک سامان را معرفی و ارائه کرده است، لیکن مشتریان بانکی ایشان می‌بایست حائز شرایط خاصی به لحاظ سپرده بانکس باشند و تا بتوانند بیمه تکمیلی داشته باشند.
بانک سامان طی تعاملاتی با بیمه سامان به عنوان ۲ عضو گروهی مالی سامان، طرح بیمه تکمیلی بانک سامان را طراحی کرده و به تعداد محدودی از مشتریان ویژه خود بدون دریافت حق بیمه ارائه شده، لیکن مبلغ بیمه تکمیلی بانک سامان راسا توسط مدیریت بانک سامان به شرکت بیمه سامان پرداخت خواهد شد، بدیهی است طرح ارائه شده در این بیمه تکمیلی کامل نبوده و متقاضی خرید بیمه درمان می‌بایست جداگانه نسبت به خرید بیمه تکمیلی سامان اقدام نماید.

بیمه تکمیلی بانک سامان برای افرادی که بیمه گر پایه نیز ندارد، قابل ارائه بوده، همچنین در مشتریان برتر بانک سامان می‌توانند بیمه تکمیلی بانک را برای افراد تحت تکفل خود نیز دریافت نمایند، پوشش‌های بیمه تکمیلی بانک سامان بدون در نظر گرفتن میزان تعهدات آن‌ها، شامل جبران هزینه‌های بیمارستانی، جراحی، پاراکلینیک، زایمان، نازایی، ویزیت و دارو، خرید سمعک آمبولانس نیز می‌باشد.

بیمه درمان تکمیلی تعاون

بیمه تکمیلی بانک سامان یا بیمه تکمیلی بیمه سامان:

بانک سامان به عنوان یکی از اعضاء گروهی مالی سامان در کنار بیمه سامان، خدماتی را به مشتریان خود ارائه می‌کند، بدیهی است کلیه خدمات مربوط به بیمه را از شرکت بیمه سامان به عنوان ارائه کننده خدمات بیمه‌ای دریافت کرده و بیمه تکمیلی سامان را به مشتریان خود ارائه می‌کند.
از آنجاییکه رسالت و وظیفه اصلی بانک سامان، ارائه خدمات بانکی می‌باشد، بدون شک خدمتی که تحت عنوان بیمه تکمیلی بانک سامان معرفی می‌گردد به عنوان یک پوشش بیمه‌ای محدود با تعهدات متوسط است تا صرفا خدمتی به مشتریان بانکی خود در قابل ارزش افزوده ارائه نماید، بنابراین اگر مشتریان بانک سامان نیز بخواهند از بهترین بیمه تکمیلی ارائه شده بهره‌مند شوند، بهترین انتخاب خرید بیمه تکمیلی سامان است که متقاضیان بیمه تکمیلی می‌توانند از طریق شعب یا نمایندگان شرکت بیمه سامان نسبت به خرید آن اقدام نمایند و یا نسبت به درخواست مشاوره رایگان بیمه تکمیلی از طریق همین سایت اقدام کرده و خدمات مشاوره رایگان در محل کار یا زندگی خود دریافت نمایند.

بیمه تکمیلی SOS سامان:

شرکت‌های بیمه‌ای که در رشته بیمه درمان تکمیلی فعالیت می‌کنند نیازمند خدماتی حرفه‌ای برای پرداخت خسارت بیمه تکمیلی به بیمه شدگان می‌باشند و با توجه به آنکه روزانه تعداد زیادی پرونده خسارت به شرکت بیمه ارجاع و روزانه با افزایش بیمه شدگان این میزان نیز بیشتر خواهد شد، لیکن تامین رضایت بیمه شدگان از طریق پرداخت صحیح و به موقع هزینه‌های درمانی محقق خواهد شد.
شرکت کمک رسان ایران یا SOS، یکی از شرکت‌های خدمات کمک رسانی است که بصورت تخصصی در حوزه درمان تکمیلی فعالیت می‌کند و خدمات پرداخت خسارت بسیاری از شرکت‌های بیمه را بصورت برون سازمانی یا Out Source انجام می‌دهد، شرکت بیمه سامان نیز بیمه تکمیلی SOS سامان را صرفا برای بیمه گذاران حقوقی خود تحت بیمه تکمیلی گروهی ارائه نموده است، بنابراین بیمه تکمیلی SOS سامان، همان بیمه تکمیلی سامان است که خدمات پرداخت خسارت توسط شرکتی به اصطلاح عام بیمه SOS یا کمک رسان ایران انجام می‌شود.

کارشناسان نیکسا درمان، مشاوره رایگان بیمه تکمیلی ارائه می نمایند، فرم درخواست مشاوره را تکمیل نمایید.

بیمه تکمیلی سامان را از کجا بخریم؟

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که از سوی بیمه شدگان پرسیده می‌شود، آن است که آدرس بیمه تکمیلی سامان برای خرید بیمه درمان تکمیلی کجاست؟
بیمه تکمیلی سامان، را می‌توان از کلیه شعب بانک سامان و نمایندگان بیمه سامان خریداری نموید، اما درصورت درخواست مشاوره بیمه تکمیلی از طریق این سایت، می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان در محل خود نیز بهره‌مند شده و همچنین ۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال تخفیف نقدی برای سایر بیمه نامه را نیز از باشگاه مشتریان نیکسا درمان دریافت نمایید.

هر شخص برای خرید بیمه تکمیلی می‌بایست به جزئیاتی دقت کند که بعد از صدور بیمه نامه بسیار حائز اهمیت می‌باشد که به اختصار مهمترین آن‌ها در ذیل بیان شده است.

  • نزدیک بودن به محل سکونت یا محل کار متقاضی بیمه تکمیلی
  • وجود مرکز دریافت و کنترل مدارک خسارتی
  • امکان دریافت مشاوره در طی قرارداد بیمه تکمیلی
  • امکان خرید سایر بیمه نامه‌ها برای بیمه شده
  • امکان بهره‌مندی از مشاوره تخصصی در زمان خرید بیمه درمان
  • سابقه عملکرد نماینده به جهت دریافت سرویس مناسب
مشاوره رایگان بیمه تکمیلی

مشاوره رایگان بیمه تکمیلی

جهت مشاوره رایگان بیمه تکمیلی کلیک کنید.

آدرس

تهران - میدان بهاران - خیابان سجاد جنوبی - نبش کوچه عابدی - پلاک ۱۳۴ - طبقه ۳ - واحد ۶

شماره تماس

۰۲۱-۹۱۶۹۲۱۱۳

شماره واتس اپ

شماره واتس اپ واحد روابط عمومی : ۰۹۰۵۷۲۷۱۷۵۰

[ratemypost]

برچسب های بیمه تکمیلی
برچسب ها:

#بیمه تکمیلی سامان

#بهترین بیمه تکمیلی

[print-me]

نویسنده: میلاد نیکپور

اسکرول به بالا
Scroll to Top